Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har snart vært sammen i 5 måneder. Vi har snakket om fremtid, få familie og gifte oss. Han var den første til å bringe opp alle disse tingene og jeg var selvfølgelig enig fordi jeg vil ha en fremtid med han. I det siste (4-5 dager) har han vært litt kald og sier at han nå vil ta ting rolig og ikke snakke så mye om fremtid og den type ting lenger. Dette knuste så klart hjertet mitt og jeg tolker det som at han vil gjøre det slutt men ikke tør helt. Noen meninger om dette? Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 62a6d...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er redd for å få kalde føtter eller forhaste seg? 

Altså hvis jeg er sammen med noen så kort og jeg tenker/snakker mye på/om fremtiden, bryllup, barn, flytte sammen osv osv, så kan jeg få en sånn skikkelig angst-følelse. Får sånn ekkel følelse i brystet på en måte. 

Jeg vil tro det kanskje er blitt litt mye "fremtid" og lite "her og nå"

Anonymkode: 9f6c9...302

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså hvis jeg er sammen med noen så kort og jeg tenker/snakker mye på/om fremtiden, bryllup, barn, flytte sammen osv osv, så kan jeg få en sånn skikkelig angst-følelse. Får sånn ekkel følelse i brystet på en måte. 

Ja, der kan du ha et poeng. Han nevnte også at vi burde stoppe å møtes så ofte. Det oppfatter jeg som et rødt flagg for det var tross alt han som alltid pleide å spørre om å møtes. Nå sier jeg nesten litt igjen med ødelagte forhåpninger

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke gode tegn... det er eksempler på Hot/cold, han trekker seg unna etter en god og nær fase, så kommer han tilbake og trekker seg vekk igjen, samtidig som dere egentlig ikke kommer noe vei og du lever på håpet om de gode tidene igjen..

Anonymkode: ecac0...17b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det du skriver nå sa eksen min! Han sa: vi burde slutte å møtes så ofte . Og pratet han ikke om fremtiden og ble veldig hot/cold i holdinga .. merka egt at noe var galt i magefølelsen .

En uke seinere fikk jeg en uforventet melding på jobb der hvor han dumpa meg ut av deg blå..🤷🏼‍♀️ Viste seg at han gikk tilbake til eksen sin igjen 🤣 Men heldigvis ble jeg kvitt den fyren ! Skjedde ifjor .. veldig glad for det. For idag er jeg sammen med en fantastisk fyr 

Anonymkode: 159c3...a8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Anonymkkkk skrev (3 timer siden):

Ja, der kan du ha et poeng. Han nevnte også at vi burde stoppe å møtes så ofte. Det oppfatter jeg som et rødt flagg for det var tross alt han som alltid pleide å spørre om å møtes. Nå sier jeg nesten litt igjen med ødelagte forhåpninger

Det høres ut som om han har funnet ei ny ei, men vil se det litt ann først før han bestemmer seg. Siden dere ikke skal møtes så ofte er det fordi han skal henge med ei ny ei.

Anonymkode: 32727...a22

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde fått panikk om dette ble en seriøs greie så tidlig i forholdet. Dere har ingenting å haste med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymkkkk skrev (5 timer siden):

Dette synes jeg er rart. Etter 5mnd er man da fortsatt typ nyforelsket og i bli kjent-fasen, på det tidspunktet pleier i alle fall jeg å ville henge med kjæresten min "hele tiden". Oppgav han noen grunn for å ville møtes sjeldnere?

Anonymkode: 890f3...11e

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Som regel er slikt begynnelsen på slutten.Det beste du kan gjøre er å si deg enig. Ha verdighet og trekk deg mest mulig tilbake. Ta minst initiav og  ikke svar på meldinger sporenstreks.  Da skjer ett av to ting. Enten fader det ut,da han faktisk er vei vekk- og han slår opp snart. Eller han lærer at hot/cold ikke fungerer som egotripp.  Vinn/Vinn. 

Det verste du kan gjøre er å trygle eller please.  Samt utøse hjertet ditt / forsøke å snakke frem en løsning. Da vil han hvertfall stikke og mister mye respekt for deg ut døra.  

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, men når det er han som tar det opp må han ta ansvar for det selv. 

Anonymkode: c398e...959

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har det nok dukket opp ting mellom dere i løpet av de 5 månedene som gjør at han ikke lenger ser for seg at dette blir så fornøyelig i lengden. 

Anonymkode: cff18...af5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...