Gå til innhold

Ba om råd og fikk nesten bare feil produkter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba om hjelp fra hudpleierne som jobber på Skin City, de har en chat for de kan gi råd. Jeg fortalte veldig spesifikt hvilken hudtype jeg har og hva jeg trenger (normal hudtype med dehydrert hudtilstand), trenger masse fukt fra vann og så og si ingen oljer. Spurte også om råd til en god concealer og en solkrem som gav meg matt hud. 

Brukte 1500 kr, alle produktene er som søppel for meg.. Fikk råd om et serum som basicly bare er olje, noe jeg ikke trenger, hudkremen inneholder olje, solkremen gjør meg kjempeblank og concealeren er kjenpetynn, dekker ikke og legger seg i linjene.

Er så sykt leimeg, 1500 kr for meg er mye og jeg ser ut som en oljet stekepanne i ansiktet når jeg bruker produktene samtidig som jeg føler meg tørr og flasser fordi jeg ikke får den fukten jeg trenger. Det er virkelig skivebom for min hudtype 😭

Kan jeg klage på dette og sende produktene tilbake selv om de er brukt? 😔 Har vanligvis bestilt koreanske produkter fra Korea, men pga korona så har frakten gått opp så mye nå at de koster 2-3 ganger prisen som var før... Er helt tom og ganske desperat, men også tom for penger å bruke på hudpleie.. 

Anonymkode: 9bc0b...956

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du ikke over ingrediensene før du kjøpte? 

Anonymkode: 75868...0db

Skrevet

selvsagt har du en klagerett, men du må kontakte de før du returnerer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg klage på dette og sende produktene tilbake selv om de er brukt?

Kontakt dem og spør. Min erfaring er at de har veldig god kundeservice. 

Anonymkode: a72a4...e36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du ikke over ingrediensene før du kjøpte? 

Anonymkode: 75868...0db

Jeg er ikke hudpleier, jeg forventer at når jeg spør en hudpleier om råd og hun kommer med en anbefaling ut ifra informasjonen jeg gir henne så får jeg noe jeg kan bruke. Jeg leste over beskrivelsen av produktene, men det står lite der om hudtype, det står at de gir fukt men typen burde jo de som jobber med det ha kontroll på.. Det er ikke snakk om en dårlig match men totalt feil for min hudtype.. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kontakt dem og spør. Min erfaring er at de har veldig god kundeservice. 

Anonymkode: a72a4...e36

Takk, jeg har vært så redd for å klage uten rett så har ikke tur.. Har også opplevd å få god hjelp derifra, bare ikke denne gangen.. 

Anonymkode: 9bc0b...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...