Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en concealer som ikke er for tykk og faktisk skjuler blåskjær under øynene uten å pølse seg i de fine linjene? Hvilken er din favoritt og hvorfor? 

Anonymkode: 8d3bb...a65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å blande tarte shape tape med Mac Pro longwear, men så foretrekker jeg tykke concealere som dekker fullt framfor tynnere concealere hvor blåheten vises igjennom. Dersom du bare vil jevne ut, men ikke trenger å dekke 100% så vil jeg si at Mac pro longwear er god nok til det. 

Anonymkode: a97f4...d45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker å blande tarte shape tape med Mac Pro longwear, men så foretrekker jeg tykke concealere som dekker fullt framfor tynnere concealere hvor blåheten vises igjennom. Dersom du bare vil jevne ut, men ikke trenger å dekke 100% så vil jeg si at Mac pro longwear er god nok til det. 

Okei ja jeg liker å ikke ha sminke på resten av huden så vil derfor ikke ha den for tykk. Vil bare blende den inn. Takk for tips! Skal sjekkes ut! 

AnonymBruker
Skrevet

It cosmetics, Mac pro, nars radient er bra. Men for å dekke blå ringer funker det best med korretor under syns jeg. 

Anonymkode: e771a...b96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den fra Anastacia 

Anonymkode: 1710e...448

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

It cosmetics, Mac pro, nars radient er bra. Men for å dekke blå ringer funker det best med korretor under syns jeg. 

Du tenker da noe rødlig under? Skjønner hva du mener, men jeg ønsker i utgangspunktet en concealer jeg kan bruke uten fundation ellers og erfarer at det trengs en ganske tykk og dekkende concealer for å få det bra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvilken? 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kan forklare litt mer hvorfor jeg elsker denne, den er ganske tynn, men masse pigmenter så den dekker helt sykt bra 😊 jeg er ganske lilla under øynene 

Skrevet

LaPrairie sin Skin Caviar perfect concealer. Uten tvil den beste! Stiv pris, men verdt hver krone! Og jeg har testet alt som er på markedet. Ingen som kan måle seg med denne. Den er både pleie og make-up i ett. Gir fukt, lysner området, dekker blå ringer, gir løft og strammer opp. Lett konsistens som blendes fint inn i huden. Kaker seg aldri, og holder hele dagen. Rett og slett et fantastisk produkt! Og drøy i bruk! Varer i ca 4 mnd hos meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Henc skrev (2 timer siden):

LaPrairie sin Skin Caviar perfect concealer. Uten tvil den beste! Stiv pris, men verdt hver krone! Og jeg har testet alt som er på markedet. Ingen som kan måle seg med denne. Den er både pleie og make-up i ett. Gir fukt, lysner området, dekker blå ringer, gir løft og strammer opp. Lett konsistens som blendes fint inn i huden. Kaker seg aldri, og holder hele dagen. Rett og slett et fantastisk produkt! Og drøy i bruk! Varer i ca 4 mnd hos meg. 

2400 kr for en concealer ja. Takk men nei takk 🙃😅

• Liker 3
Skrevet

Makeup mekka hydra shape.

Tynn konsistens, dekker tålig bra, og holder veldig bra på huden ute å crease.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

2400 kr for en concealer ja. Takk men nei takk 🙃😅

Nei, 1650,- hos kicks. 
Stiv pris, men sammenliknet med feks Guerlain som koster drøye 500,- og går tom etter ca en mnd, så er value for money god på LaPrairie som varer i fire mnd ☺️

Endret av Henc
AnonymBruker
Skrevet
Henc skrev (22 minutter siden):

Nei, 1650,- hos kicks. 
Stiv pris, men sammenliknet med feks Guerlain som koster drøye 500,- og går tom etter ca en mnd, så er value for money god på LaPrairie som varer i fire mnd ☺️

nei

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Henc skrev (12 timer siden):

Nyskjerrig; Hvor mye og hvor ofte bruker du concealer? Siden du synes den er drøy i bruk når den varer (bare) i fire måneder?

Jeg har brukt Mac sin Moisture cover og så Mineralize i flere år og hos meg varer den ca et år ved bruk under øynene fem dager i uken. (Den har 1 ml mer i tuben enn La Prairie)

Anonymkode: 0b9b1...df9

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet

4 mnd er ekstremt udrøyt tenker jeg 🤷‍♀️ Jeg bruker hver dag og har til gode å gå tom på under 6-12 mnd.

Men uansett: om du vil ha endel dekk så er Mac pro longwear fin. 

AnonymBruker
Skrevet

Maybelline sin instant anti- age eraser. 👍

Anonymkode: a04fe...118

AnonymBruker
Skrevet
Henc skrev (På 19.5.2021 den 23.49):

Nei, 1650,- hos kicks. 

Tror jeg har hatt concealeren jeg har nå i snart 1 år 😅 og den koster 79 kr. Den gir ikke helt den dekken/holden jeg er ute etter, men concealer til 1700 kr som varer i 4 mnd.. Det er kanskje like mye som jeg har brukt på cocealer til sammen siden jeg begynte å sminke meg for 16 år siden 🙈

Men, jeg setter uansett veldig pris på at du tok deg tid til å svare, jeg har bare aldri i livet kunne tenkt at det går an mtp pris 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips alle sammen, setter pris på det! Skal prøve meg på mac 😊

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en kombinasjon av No7 dark spot (for under øyne) og den nyeste concealeren. Da får jeg både lysreflekterende pigmenter og fargekorrigering 

Anonymkode: 64029...116

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 20.15):

Du tenker da noe rødlig under? Skjønner hva du mener, men jeg ønsker i utgangspunktet en concealer jeg kan bruke uten fundation ellers og erfarer at det trengs en ganske tykk og dekkende concealer for å få det bra. 

En rosa/oransje en. Holder en knapp på Mac pro long wear. Den dekker det meste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...