Gå til innhold

Flere som føler seg svak etter et par uker med dårligere kosthold og mindre trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nylig vært borte et par uker, og har spist mindre sunt og fått trent to ganger i uka. Spiser vanligvis veldig sunt, og trener 4 ganger i uka. Etter disse to ukene borte med dårligere kost og mindre trening, føler jeg meg så sykt daff og ikke minst svak. Løfter omtrent det samme på treningssenteret som før disse to ukene, men øktene er tuunge. 

Altså, kan virkelig to uker ha så stor innvirkning, eller sitter det i hodet? Merker det også hvis jeg for eksempel har vært på juleferie, sommerferie osv og kostholdet blir dårligere og treningen mindre.. er så tungt å komme helt i gang igjen. 

Skal også sies at jeg blir sliten av å være på ferie med masse folk rundt meg hele tiden, så kan selvfølgelig ha noe med dette å gjøre også.. synes fortsatt det er litt merkelig.

Anonymkode: 6d820...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, I feel you! Men toppidrettsutøvere synes også det er tungt å komme i gang etter ferie, så det er nok ikke bare mentalt. Jeg blir også sliten av masse folk 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...