AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Har eggløsning. Hadde sex idag. Men han trakk seg ut i god tid før orgasme . Etter en halvtime hadde vi sex igjen å han kom heller ikke da inni meg. Så det bekymrer meg ikke nevneverdig.. MEN tanken slo meg nettopp.. stor sjangse for sæd i urinleder som kan ha kommet ut, inni meg ved samleie nr.2? 😅 ikke livsfare å bli gravid nå. Har prøvd 6 mnd MEN skulle hoppe over pp denne mnd og neste.. Takker for svar😝 Anonymkode: 4635e...a08
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Seriøst?! Ja, dette er ikke sikker sex. Kanskje dere bør vente 10 år og bli voksne før dere får barn? Øke IQ`en litt? Anonymkode: 3dfe7...a21 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har eggløsning. Hadde sex idag. Men han trakk seg ut i god tid før orgasme . Etter en halvtime hadde vi sex igjen å han kom heller ikke da inni meg. Så det bekymrer meg ikke nevneverdig.. MEN tanken slo meg nettopp.. stor sjangse for sæd i urinleder som kan ha kommet ut, inni meg ved samleie nr.2? 😅 ikke livsfare å bli gravid nå. Har prøvd 6 mnd MEN skulle hoppe over pp denne mnd og neste.. Takker for svar😝 Anonymkode: 4635e...a08 Nøyaktig slik ble jeg gravid... Anonymkode: 1cc06...7e9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Gratulerer, dere skal bli foreldre! 🎉🎈👶 Anonymkode: 991d9...a69 3
sicario Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Du vet at du kan bli gravid av forsatsen ikke sant? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 3 minutter siden, sicario said: Du vet at du kan bli gravid av forsatsen ikke sant? https://www.tv2.no/a/8180634/ Det er veldig liten sannsynlighet for det. Men, til TS: vel, om han ikke tisset mellom omgangene er det en sjanse for at du blir gravid, ja. Du sier du har eggløsning nå, er du sikker på at det skjer akkurat nå, er det rett før eller rett etter? Sånne ting kan også spille inn. Anonymkode: 0207f...556
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.tv2.no/a/8180634/ Det er veldig liten sannsynlighet for det. Men, til TS: vel, om han ikke tisset mellom omgangene er det en sjanse for at du blir gravid, ja. Du sier du har eggløsning nå, er du sikker på at det skjer akkurat nå, er det rett før eller rett etter? Sånne ting kan også spille inn. Anonymkode: 0207f...556 Idag/i morgen ja.. jaja har ikke fått d til enda så morsomt hvis d skulle slå til nå. Ingen krise .. skjønner at d er en sjangse for å bli gravid -til dere andre😂 men hvis d er 20% sjangs å bli gravid med utløsning inni så må vi vel være nedi under 5% nå? Altså usikker sex, Men lite sannsynlig veldig usikker (?)🤔 skjønner at noen har behov for å være krass med svarene her inne. Men må da gå an å drøfte ting/spørre ? Alt er vel ikke så sort/hvitt ??😐🤔 Anonymkode: 4635e...a08
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 Eeh. Ja veldig usikker Anonymkode: 15216...d03
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Idag/i morgen ja.. jaja har ikke fått d til enda så morsomt hvis d skulle slå til nå. Ingen krise .. skjønner at d er en sjangse for å bli gravid -til dere andre😂 men hvis d er 20% sjangs å bli gravid med utløsning inni så må vi vel være nedi under 5% nå? Altså usikker sex, Men lite sannsynlig veldig usikker (?)🤔 skjønner at noen har behov for å være krass med svarene her inne. Men må da gå an å drøfte ting/spørre ? Alt er vel ikke så sort/hvitt ??😐🤔 Anonymkode: 4635e...a08 Jeg skjønner ikke poenget med å være så krass. Live Nelvik hadde jo en greie hvor hun snakket til folk sånn som enkelte svarer på diskusjonsforum. Ganske morsomt. Synes ikke dere har gjort noe dustete i det hele tatt. Dere er klare for barn, rundt eggløsning er man jo mer... opptatt av ligging, sånt skjer. Man er regnet som normal dersom man prøver ett år uten å bli gravid, så er jo en del som skal klaffe, men noen ganger skjer det ting (har sex en stund før eggløsning, sperm kan leve en stund og så, vips, f.eks.). Dersom du ikke ennå har hatt eggløsning, kan du jo ta en angrepille om du vil. Anonymkode: 0207f...556 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå