Gjest Pleneier Skrevet 22. mai 2021 #161 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Det har uansett ingenting med saken å gjøre. Her kan du lese litt om artisten som du påstår så mye om, men tydeligvis ikke aner noe om. Værsågod! https://www.google.no/amp/s/www.theringer.com/platform/amp/music/2021/2/16/22285362/frank-ocean-nostalgia-ultra-unmaking-of-rb Anonymkode: 14ae3...1f3 Jeg er i bransjen. Ikke interessert å diskutere med amatører. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #162 Del Skrevet 22. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mange norske artister burde vært verdensstjerner ! Anonymkode: 0c857...bbf A-ha sin 80-talls musikk er noe av det beste som er laget av nordmenn. Anonymkode: daf2e...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #163 Del Skrevet 22. mai 2021 Pleneier skrev (1 minutt siden): Jeg er i bransjen. Ikke interessert å diskutere med amatører. Lykke til videre. Hahahah!! Du har veldig dårlig kunnskap om din egen bransje da i så tilfelle😂 Men du kan visst ikke an å innrømme feil uansett hva. For en elendig egenskap og ikke minst dårlig debattkultur. Og hvis du ikke vil diskutere med «amatører» så hvorfor går du da inn på KG for å diskutere musikk? Nei det var først når en amatør tok deg i å spre feilinformasjon at du ikke kunne diskutere med «amatører». Så pinlig. Neste gang kan du si: «beklager, jeg det visste jeg ikke. Skulle ha googlet først». Anonymkode: 14ae3...1f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleneier Skrevet 22. mai 2021 #164 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hahahah!! Du har veldig dårlig kunnskap om din egen bransje da i så tilfelle😂 Men du kan visst ikke an å innrømme feil uansett hva. For en elendig egenskap og ikke minst dårlig debattkultur. Og hvis du ikke vil diskutere med «amatører» så hvorfor går du da inn på KG for å diskutere musikk? Nei det var først når en amatør tok deg i å spre feilinformasjon at du ikke kunne diskutere med «amatører». Så pinlig. Neste gang kan du si: «beklager, jeg det visste jeg ikke. Skulle ha googlet først». Anonymkode: 14ae3...1f3 Du har ikke tilfeldigvis akkurat fått sluttpakke i NRK-sporten? Din holdning minner meg om noen. Endret 22. mai 2021 av Pleneier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2021 #165 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 19.11): Hvilke av artistene fra generasjonen som har dominert etter 2000 tror du kommer til å bli husket som en av de ordentlig gode? Ikke nødvendigvis som den mest kommersielt populære. Men virkelig gode når det kommer til f.eks tekst, instrumentspilling, vokal eller annet. Nysgjerrig på å høre hva andre mener 😊 Anonymkode: 142bf...cfc Ed Sheeran? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2021 #166 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 20.34): Nope Anonymkode: c4130...da8 hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 22. mai 2021 #167 Del Skrevet 22. mai 2021 Slikt er nesten umulig å gjette, fordi de artistene som blir husket over tid, med unntak av de som er absolutt størst, gjerne er de som inspirer kommende generasjoner av artister. Man har jo artister som Velvet Underground som var totalt ukjent når de holdt på, men som alle som har litt peiling på musikk har hørt om idag. På den annen side har vi Peter Frampton som solgte flere millioner album, for å være bortimot totalt glemt noen får år senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #168 Del Skrevet 22. mai 2021 49 minutter siden, PeeWee said: Slikt er nesten umulig å gjette, fordi de artistene som blir husket over tid, med unntak av de som er absolutt størst, gjerne er de som inspirer kommende generasjoner av artister. Man har jo artister som Velvet Underground som var totalt ukjent når de holdt på, men som alle som har litt peiling på musikk har hørt om idag. På den annen side har vi Peter Frampton som solgte flere millioner album, for å være bortimot totalt glemt noen får år senere. Sant. Men ta Elvis og Micheal Jackson. Deler av det de huskes for er at de spredde musikken til nye lyttergrupper. Elvis tok "svart" musikk til hvite lyttere og Michael tok svart artist til hvite lyttere. Eminem var med å popularisere rap blant hvite og Kanye West var blant de som tok gangster*-imaget vekk fra rap. *Om ikke gangster så skulle man i hvert fall ha en tøff oppvekst. Anonymkode: 5a33d...9d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #169 Del Skrevet 22. mai 2021 Scatman John tror jeg vil bli husket lenge, for sin inspirasjon for rap og hip-hop som kom etterpå. Anonymkode: 2cb73...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #170 Del Skrevet 23. mai 2021 Pleneier skrev (7 timer siden): Du har ikke tilfeldigvis akkurat fått sluttpakke i NRK-sporten? Din holdning minner meg om noen. Haha. Er visst ingen grenser for hvor dypt du synker. Personangrep totalt uten grunnlag også - den var ny😂 Du har faktisk gjort så dårlig inntrykk på meg at jeg kommer til å huske deg i lang tid fremover. Er mange idioter her på KG, men du er en av de verste jeg har sett i år! Du er faktisk så trasig at jeg vurderer å forlate hele KG, fordi å diskutere med sånne som deg er under mitt (og de fleste andre sitt) intellektuelle nivå. Fordi du NEKTER å innrømme feil. Kjedelig å drite seg ut, men man kommer langt med litt ydmykhet. Anonymkode: 14ae3...1f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 23. mai 2021 #171 Del Skrevet 23. mai 2021 Artister som har dominert ETTER år 2000: Slayer Judas Priest Mayhem Satyricon Dimmu Borgir Dersom det snakkes om band som OPPSTO rundt år 2000: Linkin Park Audioslave Seether Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleneier Skrevet 23. mai 2021 #172 Del Skrevet 23. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haha. Er visst ingen grenser for hvor dypt du synker. Personangrep totalt uten grunnlag også - den var ny😂 Du har faktisk gjort så dårlig inntrykk på meg at jeg kommer til å huske deg i lang tid fremover. Er mange idioter her på KG, men du er en av de verste jeg har sett i år! Du er faktisk så trasig at jeg vurderer å forlate hele KG, fordi å diskutere med sånne som deg er under mitt (og de fleste andre sitt) intellektuelle nivå. Fordi du NEKTER å innrømme feil. Kjedelig å drite seg ut, men man kommer langt med litt ydmykhet. Anonymkode: 14ae3...1f3 Har allerede blokket brukernavnet ditt (AnonymBruker), så nå ser jeg deg ikke mer. Lykke til videre. Vi ser alle frem til at du forlater kvinneguiden. Endret 23. mai 2021 av Pleneier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #173 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange norske artister burde vært verdensstjerner ! Anonymkode: 0c857...bbf Ikke sant... Bare å komme med forslag 😏 Anonymkode: d7af6...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #174 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sant... Bare å komme med forslag 😏 Anonymkode: d7af6...16b Dina var veldig nær å bli verdensstjerne. Men det ble trøbbel med plateselskapet. Anonymkode: 2cb73...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #175 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haha. Er visst ingen grenser for hvor dypt du synker. Personangrep totalt uten grunnlag også - den var ny😂 Du har faktisk gjort så dårlig inntrykk på meg at jeg kommer til å huske deg i lang tid fremover. Er mange idioter her på KG, men du er en av de verste jeg har sett i år! Du er faktisk så trasig at jeg vurderer å forlate hele KG, fordi å diskutere med sånne som deg er under mitt (og de fleste andre sitt) intellektuelle nivå. Fordi du NEKTER å innrømme feil. Kjedelig å drite seg ut, men man kommer langt med litt ydmykhet. Anonymkode: 14ae3...1f3 Blir ganske oppgitt over svarene dine også. Du hevdet at jeg var fanatisk pga at jeg påpekte hvor lite talentfull Beyonce faktisk er. Det finnes så mange gode artister med talent, og mange afroamerikanske artister og, som faktisk eier talent og ikke bare lever på andres talent. Beyonce er overvurdert og spiller på sex for å selge plater. Det tror jeg de fleste er enig i, hvis man da ikke er en av fangirlsene da. Anonymkode: 81fdb...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest June1996 Skrevet 23. mai 2021 #176 Del Skrevet 23. mai 2021 (endret) On 5/20/2021 at 4:39 PM, AnonymBruker said: Beyonce ga Taylor muligheten til å si takke fansen da Kanye avbrøt talen hennes, men at de er venner er jeg usikker på. Å vise støtte på sosiale medier er ikke det samme som vennskap. Taylor-fansen vet nok godt hvem som er Swifts sine ekte venner. Anonymkode: 81fdb...770 Nei. At man er fan av en artist betyr ikke at man vet hvem artistens ekte venner er. Fansen til Swift kjenner henne ikke personlig. Alt fansen ser er hva Swift ønsker å vise. Du skriver at Beyonce spiller på utseende. Swift spiller på at hun er bestevenn med fansen. Mange av fansen elsker henne fordi de tror at Swift er deres venninne. Endret 23. mai 2021 av June1996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #177 Del Skrevet 23. mai 2021 Amy Winehouse. Anonymkode: 3ca28...60e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #178 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Innholdsløst og kjedelig. Anonymkode: daf2e...749 Sa én person. Anonymkode: 3ca28...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 23. mai 2021 #179 Del Skrevet 23. mai 2021 Nye fra 2000-tallet og senere er vanligvis for nytt for meg, men det er selvfølgelig unntak. Jeg er så gammel at jeg fortsatt henger mest fast i pop og rock fra 70-tallet, med artistene og gruppene fra den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #180 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.13): Hver sin smak. Jeg synes Slide Away er en vakker og følsom sang. Og hun er en fantastisk vokalist, men dere fokuserer bare på kroppen hennes. Så flaut. Anonymkode: 14ae3...1f3 Ikke så flaut når kroppen er mye mer interessant enn musikken. Kroppen er ikke noe noe å skryte av, men er langt bedre enn musikken uansett. Anonymkode: c14d7...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå