AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #61 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bach, Beatles, Elvis og Kendric Lamar? Tror ikke det... Anonymkode: daf2e...749 Eh, ja? Elvis er for øvrig skikkelig drittmusikk. Trodde folk var enige om at musikken hans ikke holder tidens tann. Han blir derimot husket for sitt image. Kjenner ingen som faktisk hører på Elvis, men kjenner mange som hører på The Beatles. Anonymkode: 14ae3...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #62 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde folk var enige om at musikken hans ikke holder tidens tann. 😆 Med i underkant av 13 millioner avspillinger i måneden på Spotify så er det helt klart, det er ingen som hører på Elvis lenger. Ta med i betraktningen at største delen av "målgruppa" sikkert ikke bruker streamingtjenester ... Betegnelsen "drittmusikk" tror jeg du får spare til noen andre. Anonymkode: 8197d...ca2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. mai 2021 #63 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😆 Med i underkant av 13 millioner avspillinger i måneden på Spotify så er det helt klart, det er ingen som hører på Elvis lenger. Ta med i betraktningen at største delen av "målgruppa" sikkert ikke bruker streamingtjenester ... Betegnelsen "drittmusikk" tror jeg du får spare til noen andre. Anonymkode: 8197d...ca2 Haha, jeg hørte Elvis på Youtube senest i går. Han går aldri av moten😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #64 Del Skrevet 20. mai 2021 Hør, hør! Artister som ikke skriver låtene selv er ikke artister i mine øyne. Anonymkode: 81fdb...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #65 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden):Hør, hør! Artister som ikke skriver låtene selv er ikke artister i mine øyne. Anonymkode: 81fdb...770 Litt uenig faktisk. Beyonce og Ariana Grande skriver ikke musikken sin selv, men de har fantastiske stemmer- noen av de beste i vår generasjon! Skulle verden gått glipp av å høre på disse nydelige stemmene da? Eller omvendt, en produsent/låtskriver som ikke oppnår suksess fordi han ikke kan synge? Nei, da nyter jeg heller musikken til Ariana Grande vel vitende om at den er produsert av Max Martin! Anonymkode: 14ae3...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #66 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Litt uenig faktisk. Beyonce og Ariana Grande skriver ikke musikken sin selv, men de har fantastiske stemmer- noen av de beste i vår generasjon! Skulle verden gått glipp av å høre på disse nydelige stemmene da? Eller omvendt, en produsent/låtskriver som ikke oppnår suksess fordi han ikke kan synge? Nei, da nyter jeg heller musikken til Ariana Grande vel vitende om at den er produsert av Max Martin! Anonymkode: 14ae3...1f3 Beyonce har en fin stemme?? Stemmen hennes er slitsom å høre på. Hun har en maskulin stemme og når hun synger blir jeg fort sliten i ørene. Whitney Houston, Eva Cassidy, derimot, de har fine stemmer. Liker cover-låtene til Eva Cassidy. Taylor har også en fin, behagelig stemme. Samme med Lene Marlin. Beyonce kan ikke skrive, har ingen god stemme, spiller på sex, men hun gir alt på scenen, det skal hun ha. Og du må da være enig i at det er utrolig frekt å skryte på seg for å ha skrevet låter man ikke har skrevet? Det er respektløst overfor låtskriverne, for fakta er at uten låtene ville mange av disse sangerne ikke kommet lenger enn karaokebaren. Anonymkode: 81fdb...770 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #67 Del Skrevet 20. mai 2021 Wolfgang Amadeus Mozart og Richard David James. Anonymkode: 45646...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #68 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Salgstall, topplasseringer, salgstall fra turneer, rekorder, osv. sier sitt. Hva har Beyonce gjort de siste årene? Gitt ut et live-album og spilt på coachella? Jeg hadde respektert henne mer dersom hun lagde musikken sin selv, men det gjør hun ikke. Det finnes flere artister jeg ikke er så begeistret for, men som jeg respekterer fordi de lager/skriver det de fremfører. En artist som lever på andres intellektuelle kapasitet har jeg lite respekt for. Taylor har hatt tre - 3 - nr. 1 album bare det siste året og har tatt flere nye rekorder bare det siste året. Hun ble kåret til tiårets artist og tiårets kvinnnelige artist, hun fikk nylig brit icon-award (bare tre artister har fått den før henne), hun er den mestvinnende artisten i ama-historien, hun slo Beatles-rekorden da hun hadde tre nr. 1 album i løpet av ni måneder i UK. Hun er den eneste artisten i historien (i vesten) som har solgt over 1 million album den første uken med fire album, og alle albumene hun har utgitt siden det første album hennes har vært de mestselgende året de ble utgitt, hun har debutert 7 album på nr. 1. Hun er den første artisten i historien som har debutert på nr 1. på billboard 100 og billboard 200 samtidig. Rekordene hun hadde bare ifjor: Biggest Opening-Day Streams for a Female Album on Spotify Seventh Consecutive #1 Album on the Billboard 200 Taylor Swift just beat The Beatles for a major music record they previously held in the U.K. Biggest-Selling Album of the Year in the US (in pure sales) First Artist in HISTORY to Sell 500,000 Copies in a Single Week with Seven Different Albums (og den eneste som har solgt over 1 million album den første uken med fire album) Second-Biggest US Streaming Week for a Female Album Ever First Artist in HISTORY to Debut a Song & Album at #1 Simultaneously First Female Artist to Debut Two Songs in the Top 5 Simultaneously Extends Her Record as the Female With the Most Top 10 Debuts Most Hot 100 Entries Among Women, Fourth Overall Twentieth #1 on the Digital Song Sales Chart, Extends Record for Most Chart-Toppers Taylors country-album som opprinnelig kom ut i 2008, slo flere rekorder da den ble utgitt på nytt igjen i år: https://people.com/music/taylor-swift-fearless-rerecording-album-breaks-billboard-records/ Men ja, Beyonce er nok stor i det afroamerikanske miljøet, men å hevde at hun er større enn Taylor. Gi deg. Anonymkode: 81fdb...770 Disse insane fan-faktene i hver eneste tråd om TS.....er helt ufattelig at du orker Anonymkode: c14d7...946 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #69 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beyonce har en fin stemme?? Stemmen hennes er slitsom å høre på. Hun har en maskulin stemme og når hun synger blir jeg fort sliten i ørene. Whitney Houston, Eva Cassidy, derimot, de har fine stemmer. Liker cover-låtene til Eva Cassidy. Taylor har også en fin, behagelig stemme. Samme med Lene Marlin. Beyonce kan ikke skrive, har ingen god stemme, spiller på sex, men hun gir alt på scenen, det skal hun ha. Og du må da være enig i at det er utrolig frekt å skryte på seg for å ha skrevet låter man ikke har skrevet? Det er respektløst overfor låtskriverne, for fakta er at uten låtene ville mange av disse sangerne ikke kommet lenger enn karaokebaren. Anonymkode: 81fdb...770 Det er også det som er så trist med kvinnelige artister, mange av de kan hverken skrive, håndtere instrumenter, de spiller på kropp og utseende. Når det gjelder mannlige artister så skriver majoriteten låtene selv. For mange kvinner er det nok med OK utseende, bra kropp og sexappeal, og that's it. Trist. Vi burde løfte opp kvinner med virkelig talent, de som har full pakke. Anonymkode: 81fdb...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #70 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse insane fan-faktene i hver eneste tråd om TS.....er helt ufattelig at du orker Anonymkode: c14d7...946 Hmmm, jeg er ikke så aktiv på KG og svarer ikke i slike tråder vanligvis, så jeg forstår ikke helt hva du vil frem til, vil du diskutere om meg?😒 Anonymkode: 81fdb...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #71 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Beyonce har en fin stemme?? Stemmen hennes er slitsom å høre på. Hun har en maskulin stemme og når hun synger blir jeg fort sliten i ørene. Whitney Houston, Eva Cassidy, derimot, de har fine stemmer. Liker cover-låtene til Eva Cassidy. Taylor har også en fin, behagelig stemme. Samme med Lene Marlin. Beyonce kan ikke skrive, har ingen god stemme, spiller på sex, men hun gir alt på scenen, det skal hun ha. Og du må da være enig i at det er utrolig frekt å skryte på seg for å ha skrevet låter man ikke har skrevet? Det er respektløst overfor låtskriverne, for fakta er at uten låtene ville mange av disse sangerne ikke kommet lenger enn karaokebaren. Anonymkode: 81fdb...770 Give me a break! Beyonce er et feministisk ikon - på lik linje med Taylor Swift. På hver sine måter. Du vet, hvis du søker feminist på Google er Beyonce en av de første som kommer opp. Du fremmer en type feminisme som jeg misliker sterk: at kvinner skal dekke til kroppen sin og hvertfall ikke vise at de er seksuelle vesen. Det er jeg veldig motsander av! Og dette kommer fra en Swiftie. Jeg ELSKER Taylor Swift. Og jeg liker henne bedre enn Beyonce først og fremst på grunn av hun er en av tidenes beste låtskrivere. Men jeg liker ikke hvordan du setter to ikoniske artister opp mot hverandre når dette er to artister med ulike styrker og svakheter. Beyonce har kvalititeter som TS ikke har. Hun har betydd utrolig mye for minoriteter og spesielt svarte kvinner! Anonymkode: 14ae3...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #72 Del Skrevet 20. mai 2021 Kokoloko skrev (7 timer siden): Ja faktisk litt interessant det der😊 jeg er 33, så kanskje jeg begynner å bli gammel 🙈 jeg måtte faktisk spørre mamma om hun visste hvem Taylor Swift var, og hun trodde det var Katy Perry🙈 Men ja hun er sikkert flink og alt det der, men ikke et veldig stort navn blant min omgangskrets så derfor anser jeg personlig Beyonce for et større navn Uten å gå inn i diskusjonen deres om hvem som er størst av Taylor Swift og Beyonce (jeg digger begge), så kan du ikke skylle på alderen din her, er jeg redd. Jeg er riktignok yngre enn deg, men bare med ett år, og alle i min omgangskrets kjenner godt til Taylor Swift. Jeg ville ha stusset om noen på min alder ikke hadde hørt om Taylor Swift, faktisk. Om mamma vet hvem det er, er en annen sak, men hun vet neppe hvem Beyonce er heller 🙊 Anonymkode: 09603...59b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 20. mai 2021 #73 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 21.32): Ingen. Dagens "musikk" er ikke musikk. Det er lettglemt søppel. Anonymkode: 3b669...1cb Hvis du mener alt som produseres av musikk i dag er søppel, så tror jeg du får med deg svært lite av det som faktisk kommer av ny musikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #74 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Give me a break! Beyonce er et feministisk ikon - på lik linje med Taylor Swift. På hver sine måter. Du vet, hvis du søker feminist på Google er Beyonce en av de første som kommer opp. Du fremmer en type feminisme som jeg misliker sterk: at kvinner skal dekke til kroppen sin og hvertfall ikke vise at de er seksuelle vesen. Det er jeg veldig motsander av! Og dette kommer fra en Swiftie. Jeg ELSKER Taylor Swift. Og jeg liker henne bedre enn Beyonce først og fremst på grunn av hun er en av tidenes beste låtskrivere. Men jeg liker ikke hvordan du setter to ikoniske artister opp mot hverandre når dette er to artister med ulike styrker og svakheter. Beyonce har kvalititeter som TS ikke har. Hun har betydd utrolig mye for minoriteter og spesielt svarte kvinner! Anonymkode: 14ae3...1f3 Jeg bryr meg ikke om feminisme, her snakker vi om talent, om hva det vil si å være en ekte artist, å ha talent. Jeg er lei av utseendefokus, image, sexappeal, jeg vil se ekte, rått talent. Her er Alicia Keys et godt eksempel, en helt fantastisk artist, skriver låtene sin selv og er utrolig flink til å spille piano. Hun er i en helt annen liga enn Beyonce, men i motsetning til Beyonce spiller hun ikke på sex. Og please, kvinner blir bedt om å spille på sex for å selge plater, det er ikke noe frigjørende å kle av seg og å spille på sex for å selge plater i vesten, det er noe kvinner har gjort lenge. Anonymkode: 81fdb...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #75 Del Skrevet 20. mai 2021 Tipper at Bieber vil bli husket. Anonymkode: 40fe1...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #76 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Uten å gå inn i diskusjonen deres om hvem som er størst av Taylor Swift og Beyonce (jeg digger begge), så kan du ikke skylle på alderen din her, er jeg redd. Jeg er riktignok yngre enn deg, men bare med ett år, og alle i min omgangskrets kjenner godt til Taylor Swift. Jeg ville ha stusset om noen på min alder ikke hadde hørt om Taylor Swift, faktisk. Om mamma vet hvem det er, er en annen sak, men hun vet neppe hvem Beyonce er heller 🙊 Anonymkode: 09603...59b Hvordan kan man ikke ha hørt om denne artisten?😍 Ikon! Anonymkode: 81fdb...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #77 Del Skrevet 21. mai 2021 Billie Eilish. Hun har vi bare sett begynnelsen av, og det er sykt. Anonymkode: 3ca28...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #78 Del Skrevet 21. mai 2021 Kan ikke dere som er fangirls av Taylor Swift ta den ukritiske hyllingen i femte potens videre i denne tråden nedenfor? Vi andre orker ikke! Jeg trodde fansen til Justin Bieber var fanatiske, men jaggu fantes det noen som var enda verre. 😂 Anonymkode: 8197d...ca2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #79 Del Skrevet 21. mai 2021 Skjønner ikke at det er noe å diskutere. Både Beyonce OG Taylor Swift vil bli husket pga sine presentasjoner. Det har ikke noe å si om du ikke er fan av den ene eller den andre. Jeg tror også at Justin Bieber, Coldplay og Adele blir husket, også holder jeg en knapp på Michael Bubles julemusikk. Anonymkode: bb3b9...c24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #80 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan ikke dere som er fangirls av Taylor Swift ta den ukritiske hyllingen i femte potens videre i denne tråden nedenfor? Vi andre orker ikke! Jeg trodde fansen til Justin Bieber var fanatiske, men jaggu fantes det noen som var enda verre. 😂 Anonymkode: 8197d...ca2 Beklager på vegne av oss Swift-fans! Det er én person som er fanatiker og får oss andre til å virke crazy også😂 De fleste av oss klarer også å anerkjenne andre artister!❤️ Anonymkode: 14ae3...1f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå