Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

overhørte en samtale med mannen min og hans kollega. Jeg kjente ikke igjen mannen min. Han var super flørtende og sa til kvinnelig kollega at han alltid var tilgjengelig hvis det var noe. 
Jeg reagerte med en gang og spurte hvem han snakket med. Han sa det var hans kvinnelige kollega og ble litt satt ut. 
Jeg veldig sjalu og sa jeg ikke kjente han igjen. Han mente det ikke var flørting, at det er sånn alle snakker til hverandre på jobb. De har bare en god tone. 

jeg ble så sjalu og sint. 

overdriver  jeg ? 

Anonymkode: d9300...50e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en helt vanlig og høflig ting å si. Hadde ikke lagt noe i det. Kan selv si slikt til kollegaer. Skjønner ikke helt hvorfor du reagerte.

Anonymkode: cd379...06c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Reagerte på tonen hans, måten han sa det. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sørg alltid for at magen hans er full, og pungen hans er tom, så går nok det her helt fint. To veldig enkle regler å forholde seg til.

Anonymkode: bed4f...931

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir ganske vanskelig for andre å mene noe om ettersom det dreier seg om din påstand om at han var superflørtete. Du hørte han, vi gjorde ikke det, hvordan mener du at vi skal kunne si om du overdriver?

Anonymkode: 4a5b4...381

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir lei deg jeg. Det er nok ikke noe mer enn litt flørting fra hans side, men ja dere er vel ikke nyforelsket lenger og har sikkert havnet inn i hverdagslivet med opp og nedturer. Slik er det for alle som har vært sammen i mange år.

Anonymkode: 5f9b3...c3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man høres jo gjerne annerledes ut når man snakker med noen fra jobben, men det er i grunn meningsløst for oss å spekulere i om han var flørtete eller ikke.

For argumentasjonens skyld vil jeg gå ut ifra at du har rett, og jeg skjønner godt at du ble lei deg.

Anonymkode: f1dfa...130

• Liker 8
Skrevet

Nei, synes ikke du overdriver. Jeg opplevd det samme, nå er vi skilt og han er gift med henne. Selvsagt behøver det ikke skje med dere. Det kan godt være de har en god tone og ikke noe mer.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig så stoler jeg på mannen min og jeg er som regel ikke sjalu, men den samtale og tonefallet og det han sa gjorde at jeg reagerte. Har aldri hørt han snakke sånn og så i tillegg ble han så paff/stressa når jeg spurte hvem han snakket med. Det gjorde vel egentlig at jeg ble mer lei meg. 

ja vi har vært i lag i mange år, men føler fortsatt det ikke er greit å flørte med andre.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For å være ærlig så stoler jeg på mannen min og jeg er som regel ikke sjalu, men den samtale og tonefallet og det han sa gjorde at jeg reagerte. Har aldri hørt han snakke sånn og så i tillegg ble han så paff/stressa når jeg spurte hvem han snakket med. Det gjorde vel egentlig at jeg ble mer lei meg. 

ja vi har vært i lag i mange år, men føler fortsatt det ikke er greit å flørte med andre.  

Det skjønner jeg godt. Jeg hadde også blitt lei meg om jeg hørte mannen min gjennom mange år flørte med andre. Tydelig at han fikk dårlig samvittighet da. 

Anonymkode: 5f9b3...c3a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det et tegn på at ting i forholdet ikke er bra? 
At han føler et behov for å flørte med andre? 

Gjest theTitanic
Skrevet

Kanskje han er en anerledes person på jobben enn privat? At dette er hans jobbpersonlighet; en høflig, empatisk og hjelpsom fyr? 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at må være lov å ta det opp med han. Si at det gjorde deg usikker?

Anonymkode: 8dd0d...bca

AnonymBruker
Skrevet

Min datter sa alltid til meg at "nå var du sånn falsk blid igjen", det var alltid når jeg snakket med kollegaer på tlf, så tror vi automatisk har en annen tone mot kollegaer og andre som ikke er venner eller familie.

Anonymkode: 451ff...888

• Liker 11
Skrevet

LENGE LEVE FLØRTEN!

Innen visse rammer, selvfølgelig. Så lenge begge parter vet hvor grensene går og stoler på hverandre, så ser jeg virkelig ikke problemet med litt uskyldig småflørting i hverdagen. Ikke vulgært eller smakløst, men litt brusing med fjærene må være lov.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde spurt han om du er usikker. Skulle ønske at min kollega spurte meg når han var usikker.

Anonymkode: c7d94...46c

AnonymBruker
Skrevet
Rosmarin(ert) skrev (1 time siden):

LENGE LEVE FLØRTEN!

Innen visse rammer, selvfølgelig. Så lenge begge parter vet hvor grensene går og stoler på hverandre, så ser jeg virkelig ikke problemet med litt uskyldig småflørting i hverdagen. Ikke vulgært eller smakløst, men litt brusing med fjærene må være lov.  

Flørting er ikke greit i vårt forhold. 

Anonymkode: 6d752...8f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg så er det normal jobb-høflighet å være positiv og på tilbudssiden. Jeg jobber i en mannsdominert bransje og er daglig i kontakt med både kollegaer og underleverandører, jeg avslutter ofte e-post eller telefonsamtaler med at de må gjerne ta kontakt om det er noe jeg skal hjelpe med, uten at jeg "byr meg fram" av den grunn :) Vi mennesker har nok gjerne en annen tone på jobb enn hjemme, uten at det betyt at man flørter. 

Anonymkode: 2d265...65b

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes du overdriver, og det selv om jeg tar ditt ord for at det var en flørtende tone og ikke bare vanlig kollegial høflighet.

Tenker det er lov å ha litt flørtende tone.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei, 

overhørte en samtale med mannen min og hans kollega. Jeg kjente ikke igjen mannen min. Han var super flørtende og sa til kvinnelig kollega at han alltid var tilgjengelig hvis det var noe. 
Jeg reagerte med en gang og spurte hvem han snakket med. Han sa det var hans kvinnelige kollega og ble litt satt ut. 
Jeg veldig sjalu og sa jeg ikke kjente han igjen. Han mente det ikke var flørting, at det er sånn alle snakker til hverandre på jobb. De har bare en god tone. 

jeg ble så sjalu og sint. 

overdriver  jeg ? 

Ja. Du overdriver. En ting er at han flørter. Det spennende er hvor flink han er på grensesetting. Hvor kul han er, med andre ord. 

Anonymkode: 7abfe...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...