Adina Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er det noen som kan anbefale meg en super duper wok? Jeg får snart keramisk topp på kokeplatene, har det noe å si for typen, jern, eller andre materialer woken er laget av? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Keramisk topp mener jeg har liten betydning for valg av wok. Jeg ville definitivt valgt en jernwok - den holder lenge og en slipper at belegget på innsiden flasser av (har skjedd med mine tidligere billigwoker.....). Selv har jeg Le Creuset støpejernswok og er superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 Vet at mamme fikk en spesiell type wok til sin keramiske topp. Jeg har vanlig komfyr og støpejernswok, og er strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. oktober 2002 #4 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg bruker WOK veldig mye og jeg mener helt klart at du bør kjøpe en WOK av støpejern. Min er nå over 3 år gammel og like fin. Jeg mener å huske at den kostet ca 500 kroner og da fulgte det med lokk, rist og 5 gode treredskaper. Støpejerns WOK på keramisk topp er ikke noe problem, det blir ingen riper etterpå så det trenger du ikke å tenke på. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå