AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hei! Jeg (mann) og kjæresten min (kvinne) har vært sammen i ganske mange år nå. Vi ble sammen mellom videregående og studier. Da vi studerte hadde hun en fast venninegjeng hun ofte var på vinkveld/fest med, tidvis var jeg også med. Ganske ofte (1-2 ganger i måneden kanskje) når jeg ikke var med hendte det at hun sendte melding hjem om at hun overnattet hos den venninen som hadde selskapet den kvelden. I etterkant av studiene har det blitt helt slutt på disse overnattingene. Det hører jo med til historien at vi har fått bedre økonomi, så taxi er feks et mer sannsynlig alternativ, og i tillegg har hun fått litt andre venner og vaner. Jeg har den siste tiden tenkt mye på dette og er "redd" for at dette var falske overnattinger og dekkhistorier for utroskap.. Er jeg paranoid her? Er slike overnattinger vanlig hos kvinnelige studenter i midten av tjueårene? For meg har det aldri vært aktuelt, men det er jo enklere å gå hjem full som mann. Jeg har ingen indikasjoner på at det var utroskap, annet enn en slags... magefølelse. Jeg vet også at en gang hun var i utlandet med én av disse vennine kysset hun en fyr på bar, men hun sverget på at det ble med kysset. Mulig det spiller inn i hodet mitt her... Hilsen usikker mann. Anonymkode: 4ccb8...7a0
Fufu Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jeg paranoid her? Er slike overnattinger vanlig hos kvinnelige studenter i midten av tjueårene? Ja og ja. 22
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Ja, venninner ligger over hos hverandre ofte til de blir godt voksne også. Skravle til langt på natt og lang lunch dagen etterpå 😊 ( K49) Anonymkode: f0c3a...725 9
Snedig Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Det er helt vanlig det du beskriver. Det er både mer økonomisk og tryggere å ikke ta en taxituren/nattbussen langt på natt som ung kvinne. 8
Anonymjente20årene Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Jeg sover ofte over hos de som hoster fest dersom det blir for sent. Uansett mengde drikke.. Føles ikke trygt å gå rundt i byen alene på natten dessverre 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Hvis det er eneste tegn du har sett så ville jeg ikke lagt noe i det. Helt vanlig å overnatte hos venninner Er det andre ting du stusser på? Anonymkode: 1f43d...7ee 1
foparat710 Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 (endret) . Endret 19. mai 2021 av foparat710 feilpost
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis det er eneste tegn du har sett så ville jeg ikke lagt noe i det. Helt vanlig å overnatte hos venninner Er det andre ting du stusser på? Anonymkode: 1f43d...7ee Generell magefølelse, kombinert med perioder med lite til ingen sex, samt denne "seansen" i utlandet... Kombinert med dårlig erfaring med utroskap fra forrige forhold er det mat for usikkerhet, hehe Anonymkode: 4ccb8...7a0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet også at en gang hun var i utlandet med én av disse vennine kysset hun en fyr på bar, men hun sverget på at det ble med kysset. Mulig det spiller inn i hodet mitt her.... Anonymkode: 4ccb8...7a0 Først tenkte jeg du var paranoid, helt fram til du kom med dette. Men her har hun jo demonstrert at det har vært en tid da hun var sammen med deg, men samtidig hadde fiskesnøret ute for teste om det var noe bedre der ute. Så da tviler jeg sterkt på at hun egentlig har fortalt deg hele historien her, i og med at det er så mange buffere forbundet med "jentetur" hun kan bruke til å ufarliggjøre/rettferdiggjøre sånne ting for seg selv ("det som skjer på jentetur blir på jentetur", "tells ikke med kuk mottatt i utlandet" og så videre). Det setter også alle disse overnattingsbesøkene hos venninner i et veldig annet lys. De samme venninnene hun var i utlandet med, kanskje? Sorry mac, men her tror jeg du må stole på magefølelsen din, selv om det er vanskelig. Det er nok en grunn til at du har den, små subtile ting som du plukker opp ubevisst i tillegg til de greiene her. Anonymkode: b9b7c...78b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: perioder med lite til ingen sex, Anonymkode: 4ccb8...7a0 Også høyst relevant, dessverre. Anonymkode: b9b7c...78b
OlsenHansen Skrevet 19. mai 2021 #11 Skrevet 19. mai 2021 Om hun er/var utro vet jeg ikke, men høres ikke ut som forholdet er liv laga uansett. Lite sex i den alderen? Suspekt. 1
sicario Skrevet 19. mai 2021 #12 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg (mann) og kjæresten min (kvinne) har vært sammen i ganske mange år nå. Vi ble sammen mellom videregående og studier. Da vi studerte hadde hun en fast venninegjeng hun ofte var på vinkveld/fest med, tidvis var jeg også med. Ganske ofte (1-2 ganger i måneden kanskje) når jeg ikke var med hendte det at hun sendte melding hjem om at hun overnattet hos den venninen som hadde selskapet den kvelden. I etterkant av studiene har det blitt helt slutt på disse overnattingene. Det hører jo med til historien at vi har fått bedre økonomi, så taxi er feks et mer sannsynlig alternativ, og i tillegg har hun fått litt andre venner og vaner. Jeg har den siste tiden tenkt mye på dette og er "redd" for at dette var falske overnattinger og dekkhistorier for utroskap.. Er jeg paranoid her? Er slike overnattinger vanlig hos kvinnelige studenter i midten av tjueårene? For meg har det aldri vært aktuelt, men det er jo enklere å gå hjem full som mann. Jeg har ingen indikasjoner på at det var utroskap, annet enn en slags... magefølelse. Jeg vet også at en gang hun var i utlandet med én av disse vennine kysset hun en fyr på bar, men hun sverget på at det ble med kysset. Mulig det spiller inn i hodet mitt her... Hilsen usikker mann. Anonymkode: 4ccb8...7a0 Slapp av. Ta det med ro. Usikkerheten din som tar overhånd her. Tipper du ikke har noe som helst frykte.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #13 Skrevet 19. mai 2021 Det er helt vanlig å overnatte hos venninner. Men hvis du har en magefølelse, så kan det være noe i det, uten at det trenger å være det. Jeg har ikke noe annet svar å gi deg, egentlig. Det at hun kysset en fyr en gang, skjønner jeg kan skape ekstra usikkerhet rundt dette. Anonymkode: 0e64c...4b8 2
foparat710 Skrevet 19. mai 2021 #14 Skrevet 19. mai 2021 (endret) feil. Endret 19. mai 2021 av foparat710
_Malene Skrevet 19. mai 2021 #15 Skrevet 19. mai 2021 Jeg er godt over 30, og overnatter fortsatt hos venninner når vi har drukket sammen, for å slippe taxi
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #16 Skrevet 19. mai 2021 Jeg "overnattet" også hos venninner i den alderen, og jeg skal love deg at det ikke var uskyldig. Enten ble jeg med noen hjem fra byen og brukte venninnene som alibi, eller så hadde jeg med meg en til venninnene. Anonymkode: 94891...a8d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #17 Skrevet 19. mai 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Først tenkte jeg du var paranoid, helt fram til du kom med dette. Men her har hun jo demonstrert at det har vært en tid da hun var sammen med deg, men samtidig hadde fiskesnøret ute for teste om det var noe bedre der ute. Så da tviler jeg sterkt på at hun egentlig har fortalt deg hele historien her, i og med at det er så mange buffere forbundet med "jentetur" hun kan bruke til å ufarliggjøre/rettferdiggjøre sånne ting for seg selv ("det som skjer på jentetur blir på jentetur", "tells ikke med kuk mottatt i utlandet" og så videre). Det setter også alle disse overnattingsbesøkene hos venninner i et veldig annet lys. De samme venninnene hun var i utlandet med, kanskje? Sorry mac, men her tror jeg du må stole på magefølelsen din, selv om det er vanskelig. Det er nok en grunn til at du har den, små subtile ting som du plukker opp ubevisst i tillegg til de greiene her. Anonymkode: b9b7c...78b Denne turen til utlandet var med bestevenninnen i denne gjengen. De har også noen bilder tatt på engangskamera fra denne turen, de fleste av de og type selfie men også et med to ukjente mannspersoner, har spurt om det og ble avfeid med at det var to randoms som photobombet. Anonymkode: 4ccb8...7a0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #18 Skrevet 19. mai 2021 24 minutter siden, OlsenHansen said: Om hun er/var utro vet jeg ikke, men høres ikke ut som forholdet er liv laga uansett. Lite sex i den alderen? Suspekt. hm, tja, er det? Vet ikke. Tenkte der og da at det var vanlig, slik som skjer,, opp og ned.. Anonymkode: 4ccb8...7a0
Rotemor Skrevet 19. mai 2021 #19 Skrevet 19. mai 2021 Jeg er langt over 40 og overnatter hos venninne iblant enda. I 20-årene var det helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg "overnattet" også hos venninner i den alderen, og jeg skal love deg at det ikke var uskyldig. Enten ble jeg med noen hjem fra byen og brukte venninnene som alibi, eller så hadde jeg med meg en til venninnene. Det er dette jeg er redd for.. Vet jo at hun var hos disse venninne men frykter jo da at hun enten har dratt videre eller med noen inn dit. Anonymkode: 4ccb8...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå