Gå til innhold

Navlestumpen har ikke falt av enda

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei babyen er 14 dager gammel i morgen og navlestumpen har ikke falt av enda. Var på helsestasjon igår og helsesøster sa at navlestumpen ser fin ut.

De på sykehuset sa at den vil falle av etter 7-10 dager men nå har det gått 13 dager. I dag så jeg at det kom litt blod også.

Er det farlig?

20210519_172806.jpg

Anonymkode: ab2f6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blod betyr at den er på vei til å falle av. Vår var over to uker da han mistet sin, 17 dager, mener jeg å huske. Så lenge alt ser tørt og fint ut er det ingen fare. Ta kontakt med lege hvis det ser ut som om det er infeksjon der.

Anonymkode: 50f12...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Falt ikke av før det hadde gått rett over 3 uker her 😁 Ventet med bading og holdt den tørr hele tiden. Hvis det blødde eller var noe gugge fjernet vi det forsiktig med en q-tip bare :) ble helt fint da den omsider falt av :) 

Anonymkode: cb1df...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok ca 2 uker her også :) Blødde litt, og verket litt da den skulle falle av så tok q tip med litt pyrisept å tørket rundt .. 

Anonymkode: c750b...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos oss falt den av etter 5dager og den blødde litt i dagene før. Jeg lot den være mest mulig i fred og vasket under bare når det var mye puss/blod 

Anonymkode: 90d4d...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Falt av i løpet av en uke her. Men kom litt blod i bleikanten hos oss også. 

Anonymkode: 13030...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her tok det lang tid med yngste barnet. Det hang fast i en slags hudtråd som var som vev, så her måtte de faktisk klippe den av til slutt. 

Anonymkode: 930ec...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...