AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hadde 2P idag. Synes oppgavene var greie, rakk ikke alle deloppgavene pga tidspress. Hvordan gikk det med dere? Jeg er superfornøyd og ganske sikker på jeg oppnår en høy karakter. Anonymkode: b8665...779
Stoltskeiv Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Hadde veldig dårlig tid. Tok meg litt for god tid på det jeg var utrygg på. Den staheten min er ikke bra i alle sammenhenger. Så ble til at jeg måtte rushe gjennom til det jeg er god på, som førte til litt slurving. Tror likevel jeg oppnår målet mitt som er 3🤪
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Traktorlesba96 skrev (1 time siden): Hadde veldig dårlig tid. Tok meg litt for god tid på det jeg var utrygg på. Den staheten min er ikke bra i alle sammenhenger. Så ble til at jeg måtte rushe gjennom til det jeg er god på, som førte til litt slurving. Tror likevel jeg oppnår målet mitt som er 3🤪 Tiden flyr fort, mange store oppgaver på kort tid. Jeg tror jeg oppnår en 5:) Anonymkode: b8665...779
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Traktorlesba96 skrev (3 timer siden): Hadde veldig dårlig tid. Tok meg litt for god tid på det jeg var utrygg på. Den staheten min er ikke bra i alle sammenhenger. Så ble til at jeg måtte rushe gjennom til det jeg er god på, som førte til litt slurving. Tror likevel jeg oppnår målet mitt som er 3🤪 Dårlig strategi. Neste gang begynner du med de du er trygg på, så er de ute av veien. Anonymkode: 33963...8c7
Stoltskeiv Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig strategi. Neste gang begynner du med de du er trygg på, så er de ute av veien. Anonymkode: 33963...8c7 Gjorde det først! Også var det noe jeg trodde jeg var trygg på, så var jeg ikke det likevell og da kom staheten frem😂
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Traktorlesba96 skrev (43 minutter siden): Gjorde det først! Også var det noe jeg trodde jeg var trygg på, så var jeg ikke det likevell og da kom staheten frem😂 Uffda, jaja det gikk nok bedre enn du frykter Anonymkode: 33963...8c7
Stoltskeiv Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 https://matematikk.net/side/2P_2021_vår_LØSNING Her er løsningene hvis noen er klare for å se 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå