Gå til innhold

Hvilken stil og klær er du glad du ikke har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En trenger ikke være ufin i tråden, alle liker forskjellige ting Men hva er du glad for at du ikke liker.

Anonymkode: 045ca...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er glad jeg ikke har "mote stilen". Flakse etter det nyeste hele tiden i alle sesonger, som utsultet hvite sauer. Bare liker det som er in til en hver pris. Må da være utrolig slitsomt.

Stilen som innebærer at 99,9 % av klesskapet består i svart, beige og marineblått, altså "jeg går i et med parkett" stilen.

Og stiler uten noe som helst av personlighet. "Platt, kjedelig, nyansert, offisielt"  er ord som kan beskrive denne stilen.

Edit:  Ja og den klassiske "bimbo looken"

Men for all del, det er faktisk utrolig skjeldent jeg tenker "åå hun/han hadde dårlig stil". Jeg liker forskjellige stiler og klær sånn generelt.😁

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Blonder og blomster klær og silikon, botox, falske negler, vipper, osv stilen. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Falske øyevipper, brun og fylte lepper- stilen

Anonymkode: f4e92...846

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hipster

Anonymkode: b304d...29f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Punk. Nagler. Syns det er så stygt.

Anonymkode: 3a37e...056

AnonymBruker
Skrevet

Falske vipper, fyll i lepper og overdrevet lange falske negler.

Anonymkode: 5a5c0...298

• Liker 8
Skrevet

90-tallsstilen... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg egentlig har noen "stil", men en stil jeg er glad for å ikke ha, er Gudrun Sjöden-stilen. Snakk om å se ut som en forskrudd formingslærer.

Anonymkode: 237d0...0f8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

D6036039-3266-414C-92F9-5941017CBF67.jpeg

Anonymkode: ccdb7...c3b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Emo, punk, tantete med bluse og strikkajakke, og at jeg ikke slavisk følger moter. Og ikke går i høye heler som bare ødelegger føttene. 

Anonymkode: dded8...877

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

En stil der alt skal være grått, sort og dempede farger. Jeg har hatt en sånn "gjemme-seg-bort"-stil tidligere, men det var mer fordi jeg ikke turte å gå med noe annet og ikke ville synes. Synes allikevel det er kjedelig med en slik stil og samme med veldig enkle klær. 

Det å jage etter moter og samtidig som man belærer andre med hvor gamle de er som ikke er interessert i hva som er moteriktig. 

Eller det å være overopptatt av alder og at man ikke kan gå med x og y eller gjerne ha meninger om hva andre ikke skal kunne gå med er jeg også glad for at jeg ikke er opptatt av. Kanskje litt på siden av hva det spørres om. 

Skrevet
TheCatLady skrev (7 minutter siden):

Eller det å være overopptatt av alder og at man ikke kan gå med x og y eller gjerne ha meninger om hva andre ikke skal kunne gå med er jeg også glad for at jeg ikke er opptatt av. Kanskje litt på siden av hva det spørres om. 

:pls:

Dette har jeg også alltid ment både i en alder av 17 og nå som en "gammel røy" 20 senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det, men tenker mest på de som alltid går allværsjakke, blå jeans og joggesko. Mennene har ofte cargoshorts store deler av året. Gjerne med en ensfarget og intetsigende overdel og en liten tursekk. Det er ikke direkte stygt, men utrolig kjedelig. 

D88F637B-9106-47CE-8654-8D9CC2BEDFF2.jpeg

3BC52823-32D6-4AC6-AF44-8B623861AF12.jpeg

BE53F1EE-248E-46BB-9962-27B4EF976178.jpeg

C5572AA6-B160-4A46-966B-AA882992CBBB.jpeg

D8CBDACC-8E73-4ED8-85E6-3DE5E3A10F3C.jpeg

Anonymkode: 865ef...66d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er en sånn som skal «utttrykke meg» gjennom klærne. Jeg har en enkel, klassisk stil (svart/marine/hvit) slik at personligheten min - og ikke klærne - blir det folk legger merke til 🙂

Anonymkode: 8abbc...80f

• Liker 11
Skrevet

Glad jeg ikke bruker burka eller hijab.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sånn Bærumstil. Hvite skjorter, bukser med press, cardigan, ingen farger. Aller, aller værst med genser over skuldrene. Usj!

Anonymkode: a2c9b...433

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn Bærumstil. Hvite skjorter, bukser med press, cardigan, ingen farger. Aller, aller værst med genser over skuldrene. Usj!

Anonymkode: a2c9b...433

Lacoste!! 🤣

Anonymkode: 81eed...780

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er glad jeg ikke er en sånn som skal «utttrykke meg» gjennom klærne. Jeg har en enkel, klassisk stil (svart/marine/hvit) slik at personligheten min - og ikke klærne - blir det folk legger merke til 🙂

Anonymkode: 8abbc...80f

Så du pynter deg aldri når du skal noe spesielt? Klær har ingenting å si? Du kunne gått med striesekk på byen?

Det tror jeg neppe. Vi viser alle hvem vi er med den stilen vi bærer og hva vi liker innenfor klær.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv liker jeg ikke skjørt og kjole stilen 

Ts

Anonymkode: 045ca...dbd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...