Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket strømselskap bruker du og er du fornøyd? Er lite teknisk anlagt så har ikke peiling på sånt selv, eneste som betyr noe er at prisen er lav og de ansatte ærlige og høflige..

Anonymkode: bf8c7...635

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja er du Coop medlem er Los avtalen grei, innkjøpspris/spot som Er lik hos alle som tilbyr den type avtale, påslaget er lavt og månedsbeløpet også. Dette om du ikke orker noe «styr»

men anbefaler deg å melde deg inn i Facebook gruppen «prismatch strøm»

kan spare mye penger på å lære litt, å det er faktisk ikke vanskelig :)

Anonymkode: c3869...de1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte Tibber pga elbil. De har også en super app som viser hva du bruker strøm til. Hadde jeg ikke valgt Tibber hadde jeg gått for Los. Ikke medlem av Coop, men hadde glatt meldt meg inn. Gikk fra Norgesenergi.

Anonymkode: 0e2dd...201

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Agva siden jeg fikk et godt 6 måneders tilbud på spotpris med negativt påslag. Når de 6 månedene er over tar jeg et nytt søk på https://www.strompris.no/ og finner billigste spotpris.

Anonymkode: a3b36...b14

Skrevet

Om du ønsker ærlige ansatte, så styr langt unna Los.

Dem la på tilleggsprodukt på min avtale selv etter jeg takket nei. Tilleggsprodukt som jeg absolutt ikke hadde behov for. Oppdaget det først ett år senere når de ringte for å selge inn enda ett tilleggsprodukt som jeg sa nei til, og etter noen minutter fikk jeg sms "takk for bestilling". Dem kunne ikke vise til hvor/når jeg hadde takket ja til produktet jeg var fakturert for ett år...

Har også hørt om flere som har opplevd dette med Los.

AnonymBruker
Skrevet

Tibber 

Anonymkode: 9ee88...bf5

AnonymBruker
Skrevet

I Norge, hvor alt er så dårlig regulert og fritt frem for trolle-selskaper, så går jeg kun for store selskaper. Store selskaper kan rett og slett ikke trolle på samme måte, selv om myndighetene vil la dem slippe unna vil markedet ved 1 avissak om trollingen føre til så store tap at det ikke er verdt det. 

Om folk liker trollekamp og synes det er verdt å spare 50 kroner i måneden for det ekstra bryet og styret det medfører kunden, så kjør på, du finner de billigste online, men vær forberedt på enorme dose trolling og luring.

Lykke til !

Anonymkode: 6546e...064

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat nå bruker jeg Agva siden jeg fikk et godt 6 måneders tilbud på spotpris med negativt påslag. Når de 6 månedene er over tar jeg et nytt søk på https://www.strompris.no/ og finner billigste spotpris.

Anonymkode: a3b36...b14

Du burde iallefall melde deg inn i Facebook gruppen «prismatch strøm»

Anonymkode: c3869...de1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg valgte Tibber pga elbil. De har også en super app som viser hva du bruker strøm til. Hadde jeg ikke valgt Tibber hadde jeg gått for Los. Ikke medlem av Coop, men hadde glatt meldt meg inn. Gikk fra Norgesenergi.

Anonymkode: 0e2dd...201

Samme. Ingen andre kan det tibber kan, så da ble det dem. Er fornøyd, kan jo se prisen time for time, og er prisen veldig høy får man en melding😊

Skulle gjerne hatt nettleia på samme faktura, det er det eneste minuset jeg har.

Anonymkode: 2488b...6c1

Skrevet

Jeg bruker LOS. Tror de holder til i Bergen. Jeg bor i Oslo. Men jeg valgte dem fordi de a) hadde gode strømpriser og b) tilbød 200 kr i bonus inn på Coop medlemskontoen for nye kunder.

Og det fikk jeg. 

Har ingenting å klage på, så jeg har blitt værende der som kunde. Men jeg må innrømme at jeg ikke har finlest strømprisene i det siste og sjekket hvem som er best... Mitt kundeforhold der ble inngått i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...