Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

16 mai skulle jeg og kjæresten feire da begge jobbet 18. mai. Vi var sammen med noen venner av han, hvor han drakk ca en flaske bacardi. Han ble med andre ord fullstendig dritings. 

Videre på kvelden begynte han å bli sint og aggressiv mot vennene hans og meg. Vennene hans måtte gripe inn og påpeke at han behandlet meg dårlig for han var så frekk. Jeg hadde på meg en veske til ca. 5000 som han ødelagte da jeg prøvde å få han hjem pga. vennene hans kastet han ut. Han ble da sur på meg og dro i vesken slik at hele reimen ble ødelagt og ikke kan ordnes igjen med mindre jeg betaler flere tusen. Han husker ingenting sier han, og gav meg en kjapp «beklager». 

Han blir slik ofte når han drikker, og får totalt blackout. Hva skal jeg gjøre? Han oppførte seg så drittsekk at det føles ut som at jeg ikke vil ha han mer pga dette, selv om han er grei til vanlig 

Anonymkode: 78cc5...150

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han må kutte ned på alkoholen, enkelt og greit. Omså at han går bort fra bacardien og heller drikker lettere saker som feks øl eller vin. Hvis han ikke ønsker det, da får han seile sin egen sjø.

Både du og kompisene kan si i fra til han at på fylla blir han drittsekk og at dere da ikke ønsker å ha noe med han å gjøre.

Vesken må han erstatte!

Anonymkode: 1a055...11b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde slått opp.

Anonymkode: ca465...838

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der skal du ikke finne deg i. Si at han må klare å oppføre seg når han drikker, ellers må han slutte å drikke. Gjør han ingen av tingene, går du.

Anonymkode: ea999...7e6

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han alvorlige problemer med alkohol. 

Jeg hadde forklart situasjonen og sagt at han må vokse opp og begrense seg. Hvis ikke så finnes det bedre fisk i havet :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

16 mai skulle jeg og kjæresten feire da begge jobbet 18. mai. Vi var sammen med noen venner av han, hvor han drakk ca en flaske bacardi. Han ble med andre ord fullstendig dritings. 

Videre på kvelden begynte han å bli sint og aggressiv mot vennene hans og meg. Vennene hans måtte gripe inn og påpeke at han behandlet meg dårlig for han var så frekk. Jeg hadde på meg en veske til ca. 5000 som han ødelagte da jeg prøvde å få han hjem pga. vennene hans kastet han ut. Han ble da sur på meg og dro i vesken slik at hele reimen ble ødelagt og ikke kan ordnes igjen med mindre jeg betaler flere tusen. Han husker ingenting sier han, og gav meg en kjapp «beklager». 

Han blir slik ofte når han drikker, og får totalt blackout. Hva skal jeg gjøre? Han oppførte seg så drittsekk at det føles ut som at jeg ikke vil ha han mer pga dette, selv om han er grei til vanlig 

Anonymkode: 78cc5...150

Det er ikke greit. Jeg ville ikke hatt en sånn mann. 

Ville heller ikke kjøpt en veske til 5000. Han sa jo beklager. Jeg syntes faktisk ikke han skal kjøpe en ny 5000 kr veske til deg eller betale flere tusen for å få den reparert. Han dro i vesken din. Det er alt. Har du valgt å ha noe så dyrt som veske er det din risk. Beklager å være kjip, men sånn ser jeg på dette. 

Anonymkode: 67b97...de1

AnonymBruker
Skrevet

Det er, ts, ingen "til vanlig" og "i fylla". Du er den du er hele tiden. Det er den edru deg som velger å drikke, selv om du vet du ikke tåler det. Den første gangen er greit nok - da vet du ikke bedre. Men gjentar du dette en gang nr 2 så er "den vanlige" deg han som velger å drikke vel vitende om at han blir farlig. 

Og da dumper man vedkommende. Både som type men også som venn. 

Anonymkode: f4a54...7f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke greit. Jeg ville ikke hatt en sånn mann. 

Ville heller ikke kjøpt en veske til 5000. Han sa jo beklager. Jeg syntes faktisk ikke han skal kjøpe en ny 5000 kr veske til deg eller betale flere tusen for å få den reparert. Han dro i vesken din. Det er alt. Har du valgt å ha noe så dyrt som veske er det din risk. Beklager å være kjip, men sånn ser jeg på dette. 

Anonymkode: 67b97...de1

Tull og tøys. Om naboen har en bil til flere hundre tusen, noe jeg ikke ville brukt penger på, gir det meg ikke rett til å skrape den opp og ikke erstatte det jeg  har ødelagt. Han parkerte den på egen risk og jeg beklaget jo 

Anonymkode: 0457d...066

• Liker 12
Skrevet

Åpenbart en som ikke burde drikke. 

Burde være en enkel sak å avstå fra alkohol om han ikke er alkoholiker.

et svært lite offer å kutte alkoholen for å Skåne de du er glad i.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor velger han å drikke når både vennene og du synes han blir en drittsekk? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde slått opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var også sånn. Det blir ikke bedre! Enten må han slutte å drikke alkohol (evt det som han ikke tåler), eller så må han lære seg å begrense seg og å oppføre seg når han drikker.

Anonymkode: c8fea...a4a

• Liker 1
Skrevet

Hvem drikker en hel flaske med sprit? Det er virkelig ikke innafor, og ikke er det rart han ble slik da 🙁

jeg får litt inntrykk av at dere er veldig unge? Ofte må folk som ikke har kontroll på alkohol-inntaket gjøre den feilen der 50 ganger før dem innser selv at dem ikke tåler alkohol. Så hvis dette gjentar seg så hadde jeg nok tuslet videre!

og så klart må han betale for ny veske! Ikke greit å ødelegge andres saker, uansett grunn på denne måten..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...