AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Del Skrevet 19. mai 2021 Om du ikke lager fra bunnen av, hvilken er din favoritt av de som kan kjøpes i butikk? Anonymkode: ae285...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Del Skrevet 19. mai 2021 Coop sin. Alt annet smaker ræl. Men Coop sin er ufattelig bra. Og billig:-) Anonymkode: 93af0...e0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2021 #3 Del Skrevet 19. mai 2021 Liker ingen ferdige. Er så utrolig lett å lage. Rømme, salt, sukker, pepper, knust hvitløk og litt finhakket purre og chili. Tar det på slump og tar 3 min. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Del Skrevet 19. mai 2021 Lager selv med cashewnøtter 😍 2,5 dl usaltede cashewnøtter 2-2,5 dl vann 2-5 hvitløksfedd Salt og pepper 1-2 ss sitron Først bløtlegger jeg nøttene i ca 20 min.Deretter skyller jeg nøttene og har de,hvitløken,sitron og 1 dl av vannet (justere konsistensen etter ønske etterhvert med resten av vannet.La det så blende lenger enn du tror, gjerne fem minutter. Anonymkode: 4d4d5...1c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 19. mai 2021 #5 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lager selv med cashewnøtter 😍 2,5 dl usaltede cashewnøtter 2-2,5 dl vann 2-5 hvitløksfedd Salt og pepper 1-2 ss sitron Først bløtlegger jeg nøttene i ca 20 min.Deretter skyller jeg nøttene og har de,hvitløken,sitron og 1 dl av vannet (justere konsistensen etter ønske etterhvert med resten av vannet.La det så blende lenger enn du tror, gjerne fem minutter. Anonymkode: 4d4d5...1c5 Høres godt ut, så det tror jeg jeg skal prøve en gang. Men TS spurte jo etter RØMMEdressing, og dette blir jo en annen type dressing. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. mai 2021 #6 Del Skrevet 19. mai 2021 Lafamiglia skrev (2 timer siden): Høres godt ut, så det tror jeg jeg skal prøve en gang. Men TS spurte jo etter RØMMEdressing, og dette blir jo en annen type dressing. Kan man ikke lage hvitløksdressing uten rømme? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 19. mai 2021 #7 Del Skrevet 19. mai 2021 applestories skrev (5 minutter siden): Kan man ikke lage hvitløksdressing uten rømme? 🤔 Haha, sorry, jeg blandet sammen med en annen tråd, hvor det spesifikt ble spurt etter rømmedressing. Og så klart at man kan lage hvitløksdressing uten rømme 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 19. mai 2021 #8 Del Skrevet 19. mai 2021 Salatmestern sin hvitløksdressing er favoritt her i huset. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Del Skrevet 19. mai 2021 Min beste dressing lager jeg med rømme, majones, ravigottesaus, hvitløk og chili. (Hvis jeg ikke har hvitløk og chili, tar jeg i en dæsj med hvitløk- og chiliolje.) Anonymkode: c4fa9...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 19. mai 2021 #10 Del Skrevet 19. mai 2021 Liker denne når jeg ikke har mulighet til å lage selv: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Del Skrevet 20. mai 2021 5 hours ago, Fufu said: Liker denne når jeg ikke har mulighet til å lage selv: Enig, når den serveres med dippgrønnsaker. Har fått spørsmål om oppskrift fra gjester flere ganger 😂 har prøvd å finne en god oppskrift, uten hell. Rømme med sitron, hvitløk og litt krydder blir dølle greier syns jeg. Anonymkode: 7af73...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. mai 2021 #12 Del Skrevet 20. mai 2021 Hemmeligheten med skikkelig god hvitløksdressing er etter min mening å bruke bakt hvitløk og ikke rå. Da forsvinner den skarpe hvitløkssmaken og den blir i stedet søtere, rundere og mye mer smaksrik. Bruk hvilken som helst oppskrift, men bytt presset rå hvitløk med most bakt. Jeg lager vanligvis en helt enkel en med lettrømme, litt Hellmanns majones, salt, pepper, hakket gressløk og godt med bakt hvitløk som jeg moser. Jeg bruker den som dip eller på f.eks. hamburger. Hvis du vil ha den som salat ville jeg kanskje tynnet ut litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Del Skrevet 20. mai 2021 Lafamiglia skrev (På 19.5.2021 den 20.52): Høres godt ut, så det tror jeg jeg skal prøve en gang. Men TS spurte jo etter RØMMEdressing, og dette blir jo en annen type dressing. Nei Ts spør etter hvitløksdressing Hun sier ingen ting om RØMME Anonymkode: 4d4d5...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 20. mai 2021 #14 Del Skrevet 20. mai 2021 Peppes rømmedressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 20. mai 2021 #15 Del Skrevet 20. mai 2021 Coop rømmedressing er den beste, med Eldorado hvitløksdressing på en god andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå