Gå til innhold

Flytte til en annen kommune men har ikke penger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg kunne få bostøtte men det er vel kun i egen kommune? Er på let etter jobb men er knapt arbeid her og vil derfor flytte til en annen kommune for å bosette meg og finne jobb. 

Har søkt på jobber tidligere allerede i kommunen jeg vil flytte til men mange vil jo helst at vedkommende kan begynne snarlig og bor i nevnt kommune..

Anonymkode: b6f65...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du registrert deg på NAV? Og eventuelt har du noen former for utdanning? En ting er å lete etter jobb, hvis du registrerer deg på NAV øker du sjansen for at du kan finne ledige jobber. Har selv blitt kontaktet etter å ha registrert meg med CV og alt, selv om jeg er i fast jobb nå. 

AnonymBruker
Skrevet
Knoot skrev (Akkurat nå):

Har du registrert deg på NAV? Og eventuelt har du noen former for utdanning? En ting er å lete etter jobb, hvis du registrerer deg på NAV øker du sjansen for at du kan finne ledige jobber. Har selv blitt kontaktet etter å ha registrert meg med CV og alt, selv om jeg er i fast jobb nå. 

ts her. Ja er registrert på nav og sitter med fagbrev og hatt forskjellige type jobber. Gode referanser men ingen napp..

Anonymkode: b6f65...541

Skrevet

Akkurat nå er det e jo et tøft arbeidsmarked, men det vil mest sannsynlig lette opp igjen når samfunnet kan åpne opp for fullt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...