Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Har et barn som kastet opp i går kveld, slapp og feber. Har gått 1 uke i forveien med vondt i hodet, dårlig matlyst og trett uten å ha vært syk. Nå var jeg hjemme fra jobb i dag p.g.a barnet. Hun har hatt litt vondt i magen og litt diare i dag, men ikke kastet opp. Nå kjeder hun seg, det er nydelig vær ute, og hun gikk ut en tur i gata. Skal jeg "erklære" henne frisk til i morgen eller ta en dag til "for sikker hets skyld" (Jeg må gi beskjed på jobben min i kveld) Hva mener dere?
Gjest LoisLane Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Hvis hun er i god almenntilstand (og det høres det ut som om hun er?), hadde jeg dratt på jobb i morra. Pleier ikke å være hjemme for sikkerhets skyld, men du kjenner jo barnet ditt best.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Enig i det, men jeg har vondt av å sende henne når hun har vært så syk. Har ikke spist på et par døgn, og er veldig slapp enda. Hun gikk og hanglet i forrige uke, og har fremdeles diare. Jeg er veldig i tvil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå