Gå til innhold

​ Superwash-ullgarn (bl.a. Viking superwash og Drops Karisma) og merinoull-garn: Hva ville du ha brukt slikt garn til? 😊 ​

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Superwash-ullgarn (bl.a. Viking superwash og Drops Karisma) og merinoull-garn: Hva ville du ha brukt slikt garn til? 😊

Jeg kjøpte det for å strikke meg ullbukser og ullgensere og votter, men jeg leste at superwashgarn siger mye og da er jeg usikker på hva det egner seg best til? Jeg leste at noen hadde negative erfaringer med merinoullgarn av enkelte merker, men husker ikke hva det var (mulig det nupper mye?), og jeg lurer på hva merinoullgarn kan egne seg til😊

Anonymkode: e0ec1...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker superwash til barneklær. Det tåler vanlig vask siden det ikke krymper, å det er bra siden de klærne gjerne kan få en flekk eller to på seg. 

Anonymkode: 1ab0e...563

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg bruker superwash til barneklær. Det tåler vanlig vask siden det ikke krymper, å det er bra siden de klærne gjerne kan få en flekk eller to på seg. 

Anonymkode: 1ab0e...563

Takk for tips! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har strikket mange gensere til voksne i Drops Karisma, har aldri opplevd st det siger. Strikker som regel med pinne 3,5.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bolla2 skrev (1 time siden):

Har strikket mange gensere til voksne i Drops Karisma, har aldri opplevd st det siger. Strikker som regel med pinne 3,5.

Takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...