Lillesøster Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 ..på kjøkkenet. Lurer på om det kan komme fra selve vasken. Hva bør jeg evt. ha i vasken for å få det bort? Plumbo? Klorin? Er ikke noe spesielt til kjerringevne der så jeg må ha hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg skal teste plumbo, tror jeg har samme problemet litt i perioder og i stad rant det ned litt seint. Tror det skal gjøre susen, men ikke bruk den flytende varianten, syns den var noe skikkelig herk og virka ikke heller. Du kan prøve litt klorin (eller salmiakk ikke bland). Hell nedi vasken, la det stå litt og skyll ned med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. september 2005 #3 Del Skrevet 5. september 2005 Kan vel åpne den tingen der tunge ting skal samle seg og heller ut. Det har jeg sett pappa gjøre en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsa Skrevet 5. september 2005 #4 Del Skrevet 5. september 2005 Kan være vasken ja. Der ville jeg prøvd plumbo først, så litt klorin etter at du har skylt grundig med vann. Det kan også være en død mus eller rotte bak kjøkkenbenken feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. september 2005 #5 Del Skrevet 5. september 2005 Kjenner jeg lukt fra vasken så tømmer jeg i litt klor, lar det stå en stund og skyller med vann. Da blir lukta borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 5. september 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 5. september 2005 Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 5. september 2005 #7 Del Skrevet 5. september 2005 Om det da ikke er en sluk som ikke er brukt. Det lukter etter en stund. Nå vet ikke jeg hva slags kjøkken du har, men en plass jeg bodde før hadde sluk i gulvet fordi det var vaskemaskin der, og der måtte jeg tømme litt vann nedi i blant for at det ikke skulle lukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå