AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 En player som stadig har nye erobringer, er det vanlig at de ber med seg damene hjem til seg selv - eller unngår de helst det for at damene ikke skal dukke opp hjemme hos ham i ettertid? Anonymkode: e275d...cb9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: En player som stadig har nye erobringer, er det vanlig at de ber med seg damene hjem til seg selv - eller unngår de helst det for at damene ikke skal dukke opp hjemme hos ham i ettertid? Anonymkode: e275d...cb9 Jeg ble alltid med typen hjem i min storhetstid, ettersom jeg hadde samboer i perioden jeg var utro. Nå har jeg funnet sammen med en mann jeg elsker og driver ikke med slikt lenger. Anonymkode: 2ea04...a95 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 De playerne jeg kjenner, kan til og med ta de hjem til mora si. Derfor de er vellykka playere. De har draget, og beholder damene hekta ved at damene tror det er noe på gang, og at akkurat HUN må være spesiell for han. Anonymkode: 39162...5ec 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Etter et par ubehagelige opplevelser med damer med diverse personlighetsforstyrrelser har jeg blitt nøye på å aldri ta dem med hjem. Bruker heller ikke mitt ekte navn, med mindre jeg vet jeg er interessert i noe mer enn bare sex. Telefonnummer er selvsagt også no go, bruker kun Snapchat for sånt. Anonymkode: 02a49...bd6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Etter et par ubehagelige opplevelser med damer med diverse personlighetsforstyrrelser har jeg blitt nøye på å aldri ta dem med hjem. Bruker heller ikke mitt ekte navn, med mindre jeg vet jeg er interessert i noe mer enn bare sex. Telefonnummer er selvsagt også no go, bruker kun Snapchat for sånt. Anonymkode: 02a49...bd6 Er du en player? Anonymkode: 1785a...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 De blir med damene hjem. Damer i trygge omgivelser er mindre sannsynlig å avvise sex og han kan bare stikke når det passer han. Anonymkode: bb5fc...0ce 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Er du en player? Anonymkode: 1785a...a2c Spørs hva du legger i begrepet. Jeg lyver aldri om intensjonene mine dersom jeg blir spurt om det. Og ikke ligger jeg med jenter jeg vet er interessert i meg for noe mer heller. Men det har jo hendt at jeg blitt "playet" av jenter som egentlig er ute etter et forhold, men som har gitt uttrykk for at de ikke er det. Blir fort til at jeg blir syndebukken da, og noen av dem sitter vel kanskje på KG etterpå og klager over såkalte "playere". Anonymkode: 02a49...bd6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hva du legger i begrepet. Jeg lyver aldri om intensjonene mine dersom jeg blir spurt om det. Og ikke ligger jeg med jenter jeg vet er interessert i meg for noe mer heller. Men det har jo hendt at jeg blitt "playet" av jenter som egentlig er ute etter et forhold, men som har gitt uttrykk for at de ikke er det. Blir fort til at jeg blir syndebukken da, og noen av dem sitter vel kanskje på KG etterpå og klager over såkalte "playere". Anonymkode: 02a49...bd6 Henimot alle kvinner vil si at de ikke er ute etter forhold til en mann de syns er attraktiv om det er det de tror han vil høre. Henimot alle kvinner ønsker forhold og de av dem som ikke gjør det, endrer som regel mening om sexen ikke er ufattelig dårlig.. Dette vet du egentlig, så tenker vi skal kalle en spade for en spade og deg en drittsekk som ser kvinner som horer selv om du aldri så mye "opplyser om dine intensjoner". Du bruker kvinner til eget formål. Det vil aldri bli ok. Anonymkode: bb5fc...0ce 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Henimot alle kvinner vil si at de ikke er ute etter forhold til en mann de syns er attraktiv om det er det de tror han vil høre. Henimot alle kvinner ønsker forhold og de av dem som ikke gjør det, endrer som regel mening om sexen ikke er ufattelig dårlig.. Dette vet du egentlig, så tenker vi skal kalle en spade for en spade og deg en drittsekk som ser kvinner som horer selv om du aldri så mye "opplyser om dine intensjoner". Du bruker kvinner til eget formål. Det vil aldri bli ok. Anonymkode: bb5fc...0ce At jenter ikke evner å tenke selv og kommunisere hva de vil blir litt for mye incel-logikk for min smak, ass. Lykke til med å se på jenter som hjelpeløse roboter. Anonymkode: 02a49...bd6 4
draug 75 Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 Player og player. Jeg hadde ei tid da deg pulte rundt, og det vanlige var at det skjedde hos meg. Det var ikke bare fordi det var det jeg hadde glidekremen klar for å innvie dem i analsexens mysterier. Det var et element av å ha et argument om noen etterpå skulle angre seg og påstå noe: hun var hos meg, kommet frivillig og ikke blitt bortført. Jeg hadde ikke trengt meg inn til henne og trengt meg på. Man sier gjerne det, at hvis man skal lykkes i gamet, så må man ha logistikken i orden. Man må bo et sted der det er lett å ta med damer. Enten det nå er at man leier hotell eller korttidsleilighet et sted man er for å utforske, om men bor der fast eller om man er på ferie eller jobb/ kursreise noe sted. Når det er konkludert med logistikken, så er det nok fordi det er vanlig å be dama med "hjem" enn å dra med henne. Og det er jo ikke ens eget problem at det er hennes ex, drosjesjåføren, som kommer fra taxisentralen etter frokost.
Gjest gummy Skrevet 19. mai 2021 #11 Skrevet 19. mai 2021 De jeg har vært borti har nesten alltid blitt med meg hjem.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #12 Skrevet 19. mai 2021 Jeg blir og har alltid blitt invitert hjem til dem, stort sett fått tilbud om overnatting også. Du har player og du har tøm og røm, sistnevnte drar nok kun hjem til dama Anonymkode: 04685...710 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #13 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter et par ubehagelige opplevelser med damer med diverse personlighetsforstyrrelser har jeg blitt nøye på å aldri ta dem med hjem. Bruker heller ikke mitt ekte navn, med mindre jeg vet jeg er interessert i noe mer enn bare sex. Telefonnummer er selvsagt også no go, bruker kun Snapchat for sånt. Anonymkode: 02a49...bd6 Bare hyggelig. Anonymkode: 97826...e6a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #14 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Henimot alle kvinner vil si at de ikke er ute etter forhold til en mann de syns er attraktiv om det er det de tror han vil høre. Henimot alle kvinner ønsker forhold og de av dem som ikke gjør det, endrer som regel mening om sexen ikke er ufattelig dårlig.. Dette vet du egentlig, så tenker vi skal kalle en spade for en spade og deg en drittsekk som ser kvinner som horer selv om du aldri så mye "opplyser om dine intensjoner". Du bruker kvinner til eget formål. Det vil aldri bli ok. Anonymkode: bb5fc...0ce Problemet er at mannen blir INTERESSERT hvis du også klarer å ha det gøy på ordentlig og mannen ikke må fikse alt det gøye. Kjedelig for moi. Anonymkode: 97826...e6a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #15 Skrevet 19. mai 2021 Alltid hjem til dama....:) Tar de aldri med hjem, uansett. Anonymkode: b9a4d...aaf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #16 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Alltid hjem til dama....:) Tar de aldri med hjem, uansett. Anonymkode: b9a4d...aaf Så frekk du er!!! Hva skjedde med åpenhet! Inkludering! Toleranse!!!! Du har viktige ting å lære deg om her i livet, mister Lee!!! Du må slutte å tenke med nudelstangen!!! Anonymkode: 97826...e6a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #17 Skrevet 19. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Bare hyggelig. Anonymkode: 97826...e6a 32 minutter siden, AnonymBruker said: Så frekk du er!!! Hva skjedde med åpenhet! Inkludering! Toleranse!!!! Du har viktige ting å lære deg om her i livet, mister Lee!!! Du må slutte å tenke med nudelstangen!!! Anonymkode: 97826...e6a kek Anonymkode: 02a49...bd6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #18 Skrevet 19. mai 2021 Jeg tipper at de som bare er ute etter sex, helst blir med dama hjem. Da kan de bare stikke derfra dagen etterpå, uten å egentlig ha etterlatt seg noe som gjør at hun kan få tak i han igjen. Bare opplyse fornavn, eller falskt navn, og prate bort spørsmål om mer. Anonymkode: 0f7a1...7f0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #19 Skrevet 19. mai 2021 Oppgir aldri ekte navn, telefonnummer eller adresse. 😅 Anonymkode: fcd02...858
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Oppgir aldri ekte navn, telefonnummer eller adresse. 😅 Anonymkode: fcd02...858 blir med dem hjem selvfølgelig. Anonymkode: fcd02...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå