Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg forstått det riktig nå ut fra det jeg har lest av eksamensinformasjon at man kan la alt av notater ligge på en mappe på macen og bruke dette på eksamen? Det er mye mer lettvint enn å drasse med seg en haug av papirer. Det er så lenge siden sist jeg hadde eksamen, og den gangen var det ikke lov å ha med egne pc-er. Men da har jeg forstått det korrekt at man kan lagre alle sine notater på sin mac og bruke de?

Og så står det at man ikke får bruke internett, det er jo helt forståelig. Men samtidig er det listet opp noen sider vi får bruke, som krever internett. Hvordan funker dette i praksis? Går det an at de åpner nettet kun for de spesifikke nettsidene eller stoler de bare på oss at vi ikke går inn på forbudte sider? De har vel en monitor eller noe sånt som registrerer om noen går inn på ulovlige sider kanskje? Eller er det noe jeg må gjøre på forhånd, laste ned en blokkering av noe slag?

Anonymkode: 82ddd...a05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta kontakt med eksamenskontoret i fylket ditt og spørre om dette 🙂

Anonymkode: caa5f...250

Skrevet

Hvis du er privatist som for eksempel hos Sonans så har de på nettsiden listet opp hva du kan ha med deg. De har også lagt ut webinar som forklarer litt om hva som skjer med eksamen osv. 

Skrevet

Du må inn på et eget eksamensnettverk og får kun tilgang til sidene som er tillatt. Og hvis alle hjelpemidler (bortsett fra kommunikasjon med andre) er tillatt, så kan du selvsagt ha notater med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...