sensommer brud Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 (endret) Åhh, det var en herlig dag, en fantastisk vielse, en utrolig hyggelig fest og jeg var bare så lykkelig hele dag. Alt klaffet! Til og med været var fantastisk. Gled dere alle sammen. Takk alle KG'ere for all hjelp i bryllups forberedelsene - Endret 5. september 2005 av sensommer brud
Gjest Principessa Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUP!!
Gjest Olava Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 HAHAHA, PRØVDE MEG PÅ STOR, LYSEGRØNN SKRIFT, MEN DET BLE IKKE HELT... GRATULASJONEN KOM I ALLFALL FRA HJERTET!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 GRATULERER SOM NYGIFT!!! ← Sånn?? Grattis med vel overstått!
sensommer brud Skrevet 10. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2005 En uke siden nå og vi svever fortsatt. Utrolig deilig å være gift, jeg trodde ikke rusen skulle vare så lenge. Vi har ikke fått bilder enda, og jeg kan nesten ikke vente. Lykke til alle som gifter seg i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå