AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hei! Jeg har lyst til å gi foreldrene mine en oppmerksomhet etter at de har hjulpet meg enormt mye med oppussing av huset mitt det siste året. Men jeg står fast på hva jeg kan finne på. De har «alt» og hadde nok ikke ønsket at jeg skulle brukt store summer på en gave til de. Kan være til hver av de eller noe de får felles. Noen som har lure tips eller hatt suksess med noe lignende? Anonymkode: 4dcdb...db6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Jeg laget en snackskurv til svigers, med en god flaske vin, olivenolje, sjokolade de liker og litt småtteri☺️ De har også alt de trenger, så da ble det spiselige greier Anonymkode: 4c75b...554
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Så hyggelig Hva med sånn frokostlevering? Evt frokostlevering i helgen dersom der ikke er pensjonert enda. Eller teaterbilletter? Enten for alle tre eller bare de to? Eller abonement på et blad de liker? Eller om du får sneket deg inn i huset og laget 3-retters middag til de? Anonymkode: 6c56f...133
Anciol Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Spanderte en Weekendtur på de til Danmark, siden de har hjulpet meg en god del !
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg laget en snackskurv til svigers, med en god flaske vin, olivenolje, sjokolade de liker og litt småtteri☺️ De har også alt de trenger, så da ble det spiselige greier Anonymkode: 4c75b...554 Denne syntes jeg er fin, også kan du f.eks legge med verdens beste pappa/mamma diplomer til den som har alt Anonymkode: 84224...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå