Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Hvordan kan jeg få til katteøyne som er store og mørke uten at det blit for svart? Hvordan sminker jeg meg da?
Gjest nr2 Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 og jeg lurer på hvor man får tak i pene brune/svarte øyenskygger, som ikke falmer eller ser grå ut, jeg greier aldri å få skikkelig sotet look
En som vet Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Hvordan kan jeg få til katteøyne som er store og mørke uten at det blit for svart? Hvordan sminker jeg meg da? ← Detter er hva jeg ville gjort: 1. Start med å påføre en lys, nøytral farge på hele øyelokket og helt opp til øyebrynet. 2. Legg en mørk øyenskygge langs vippekanten. 3. Bland øyenskyggen utover og opp mot globalen om og om igjen, så fargen gradvis "fader" ut. 4. Legg litt highlighter i brynbuen, i øyekroken og svakt på øyelokket akkurat over irisen. 5. Påføre masse maskara. 6. Påfør en matchende kajal på våtkanten. Når du får inn teknikken blir resultatet kjempe bra!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Tips til brun øyeskygge: Chanel har en nydelig mono-skygge som heter Chahut. Den sitter veldig godt, er mørkbrun med litt bronse i. Fantastisk til den sotede looken. Jeg bruker omtrent samme fremgangsmåte som ovenfor. Bruker en medium stor, flat børste og dytter skyggen på først bør jeg blender med kost og fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå