AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Skal buksene sitte fint på meg så må den gjerne være litt for trang rundt hoftekammen. Er den ikke det så ser det nesten ut som ei saggebukse på meg. Det er ikke så trangt at det er vondt, men skal man egentlig ha merker etter buksa? Eller er den egentlig for liten da? Anonymkode: 777a6...3f5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Om det kommer merke kommer jo an på hvor mye vann du har i kroppen etc. Jeans som sitter godt på meg gir merker i livet, sånn er det bare for meg. Jeg bryr meg lite da, ingen som skal se meg andre enn mannen min etter jeg tar de av meg Anonymkode: f5f7f...796 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Jeg får merker av alle bukser. Sånn er bare kroppen min. Skal buksene være løsere så sitter de ikke noe pent på meg, å de er ikke stramme. Anonymkode: 12559...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Hm, jeg får bare merker av buksene når jeg bruker joggebukse med sokkene over. Da blir det «bukler» på leggene der sokkene dekket. Og i livet der beltet satt. Anonymkode: d62ac...454
Gjest gummy Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Selvfølgelig får jeg merker når jeg går med trange bukser. Det er vel helt naturlig. Buksa er for trang om du ikke får den på deg spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal buksene sitte fint på meg så må den gjerne være litt for trang rundt hoftekammen. Er den ikke det så ser det nesten ut som ei saggebukse på meg. Det er ikke så trangt at det er vondt, men skal man egentlig ha merker etter buksa? Eller er den egentlig for liten da? Anonymkode: 777a6...3f5 Tenker du merker etter linningen rundt magen og merker etter sømmene på lår og legger? Send bilde. Hvis det ikke føles vondt og ubehagelig, da er buksa ikke for trang, selv om den sitter helt stramt på. Opplever dette selv, merker etter sømmer og linningen Anonymkode: ad143...79a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Får merker etter alle buksene mine både etter linningen og på lårene, går jeg med skinny jeans får jeg det på leggene og ved ankelen også. Skulle jeg ha kjøpt løsere bukser så får jeg saggebukser... Anonymkode: 7103e...302
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Får merker etter alle buksene mine både etter linningen og på lårene, går jeg med skinny jeans får jeg det på leggene og ved ankelen også. Skulle jeg ha kjøpt løsere bukser så får jeg saggebukser... Anonymkode: 7103e...302 Gå i de så stramme du, høres ut som det er sånn du trives og blir finest i😊 Anonymkode: ad143...79a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 14.34): Om det kommer merke kommer jo an på hvor mye vann du har i kroppen etc. Jeans som sitter godt på meg gir merker i livet, sånn er det bare for meg. Jeg bryr meg lite da, ingen som skal se meg andre enn mannen min etter jeg tar de av meg Anonymkode: f5f7f...796 Dette. Jo mer vann du har i kroppen, jo mer merke. Når jeg spiser karbohydrater, så får jeg merke etter strikken på sokkene. Når jeg ikke spiser karbohydrater så slipper kroppen 2-3 kg unødvendig vann i kroppen og jeg får ikke merke etter strikken på sokkene. Anonymkode: abd17...83c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 For trange bukser kan over tid føre til dårlig blodsirkulasjon i underkroppen og på det verste, blodpropp. Konstant press på nerver rundt lysken og lårene kan gi smerte og føre til prikkende og brennende følelse på leggene. Man kan få sopp oftere, vondt i mageområdet +++ For trange bukser setter for mye press på nerver, deriblant nervus cutaneus femoris lateralis https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lateral_cutaneous_nerve_of_thigh For menn kan det å ha på seg for trange jeans gjøre noe med sædkvaliteten, slik at man ikke kan få barn. Hvis det over ikke er noe problem så er det fritt frem. Anonymkode: 6a722...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå