Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye hodepine, og i dag er den blitt ensidig og går nedover ene siden av ansiktet. Blir litt redd, kan det være farlig?

Har 100% stilling men har vært mye borte. Først pga kvalme og oppkast som stod på nesten hele døgnet og deretter fordi jeg er så sliten. Har en 3-åring fra før som krever sitt og våkner hver natt så det har blitt lite søvn på meg og samboer. Han avlaster meg mye, men føler meg likevel konstant utslitt.

Noen andre gravide her som er plaget av hodepine? Kunne legen gjøre noe for dere?

Anonymkode: 7b172...058

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fæl hodepine uke 14-20 ! Min var spenningshodepine dA, du kan lese om de forskjellige på nett. Der som hjalp for meg var yoga, massasje og fysioterapi.

Paracet funket ikke

var grusomt!!

Anonymkode: 9832e...fc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 13.39):

Hadde fæl hodepine uke 14-20 ! Min var spenningshodepine dA, du kan lese om de forskjellige på nett. Der som hjalp for meg var yoga, massasje og fysioterapi.

Paracet funket ikke

var grusomt!!

Uff, det hørtes ikke bra ut. Hvilken type fysioterapi hjalp deg? 

Paracet har ikke effekt her heller. Har klart å være på jobb (hjemmekontor) i dag og. Men det går bare såvidt, og blir utrolig ineffektivt når jeg må ta pauser for å legge meg ned flere ganger om dagen pga hodepinen. Når jeg er ferdig på jobb er hodepinen oftest på sitt mest intense. Må hvile 1 1/2 time på sofaen før samboer henter 3-åringen i barnehagen. Deretter lager jeg middag og er helt utkjørt resten av kvelden. Er dette normalt? 

AnonymBruker
Skrevet

Forsøk og drikk kaffe. Koffein hjelper ofte på hodepine

Anonymkode: 45890...fd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uff, det hørtes ikke bra ut. Hvilken type fysioterapi hjalp deg? 

Paracet har ikke effekt her heller. Har klart å være på jobb (hjemmekontor) i dag og. Men det går bare såvidt, og blir utrolig ineffektivt når jeg må ta pauser for å legge meg ned flere ganger om dagen pga hodepinen. Når jeg er ferdig på jobb er hodepinen oftest på sitt mest intense. Må hvile 1 1/2 time på sofaen før samboer henter 3-åringen i barnehagen. Deretter lager jeg middag og er helt utkjørt resten av kvelden. Er dette normalt? 

Var bare vanlig fysio. Hun trykket/masserte rundtomkring.

var også nesten sånn jeg bare ville ligge i sengen å bar helt utkjørt, ville bare grine.

Jeg har også en sånn massasjepute som jeg brukte hjemme å den var fantastisk , koster bare noen hundre kroner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Forsøk og drikk kaffe. Koffein hjelper ofte på hodepine

Anonymkode: 45890...fd1

Vanligvis hjelper koffein når jeg har hodepine, men merker ikke noe bedring nå som jeg er gravid.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...