Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 Hei Jeg har hatt stor glede av trådene om brystreduksjon her på forumet, både før og etter operasjonen. I morgen er det 14 dager siden inngrepet, og jeg er kjempefornøyd! Brystreduksjon er ingen tur i parken, men absolutt verdt det. Jeg fjernet 556 gram fra hvert bryst, og er lettet og glad. Min eneste bekymring er at jeg fortsatt er svært hoven. En uke etter operasjonen hadde jeg et lite tilbakeslag - jeg fikk mer vondt, og hovnet ytterligere opp. Da jeg dro til klinikken, fikk jeg beskjed om at jeg antakelig hadde brukt armene for mye. Etter dette har jeg skjerpet meg, men synes hevelsen går ned uendelig sakte. Med klærne på, synes jeg ikke jeg ser store forskjellen fra når jeg hadde på en stram BH før operasjonen. Er det noen som har vært gjennom dette som kan si noe om hvor lenge de var hovne, og når brystene fikk sin form? (Jeg vet at formen kan forandre seg i mer enn et halvt år etter operasjonen, men de får vel størrelsen sin før dette?) På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Jeg husker ikke akkurat hvor lang tid det tok før brystene fikk den størrelsen de var redusert til, men jeg husker at det tok en god stund. Jeg ble operert i slutten av mars det året og jeg tror ikke jeg kan si de var "normale" på meg før uti mai. Men da hadde de både fått normal farge, fasong og størrelse. Det går seg nok til på deg også skal du se. Du har jo vært gjennom en stor operasjon, og det har brystene dine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå