Gå til innhold

Er alle kvinner trang nedentil, eller bare noe jeg har fått for meg? (Dårlig selvtillit)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig dårlig selvtillit når det gjelder underlivet mitt. Er ikke i det strammeste laget, men ikke ultravid heller. Men jeg blir veldig våt når jeg blir kåt, og da føler jeg at det er ganske så romslig der nede. 

Finnes det en form for operasjon som kan gjøre en strammere? 

Anonymkode: d339f...8a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det finnes operasjon, men hva med knipe øvelser?

Anonymkode: 25f1a...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har veldig dårlig selvtillit når det gjelder underlivet mitt. Er ikke i det strammeste laget, men ikke ultravid heller. Men jeg blir veldig våt når jeg blir kåt, og da føler jeg at det er ganske så romslig der nede. 

Det er like stor variasjon i dybde, vidde, fleksibilitet og våthet som det finnes kvinner. De fleste er dog normale, men variasjonen er stor. Viktig å huske på at sex er mere enn inn/ut piv sex. Leketøy, oral og mange andre ting er sterkt undervurdert.

Finn en som setter pris på andre sider av sex enn kun vaginalt samleie, og så kan du jo trene knipøvelser. Hva menn liker er så individuelt. Er ikke sånn at trangest mulig vagina er det beste for alle menn. Jeg liker medium vid til litt vid, fordi jeg har en penis som matcher best med det i følsomhet og størrelse. 

Anonymkode: a9c33...0cf

• Liker 2
Skrevet

Jeg tviler på at du trenger å skamme deg over underlivet ditt. Det er stor variasjon der også - som alt annet. Og variasjon og egenart er jo noe av det som er vakkert ved oss, synes jeg. 🤗

Hvis du har født, så kan knipeøvelser være en god ide. Særlig med tanke på urin-lekkasjer. Men hvis du ikke har problemer med å utsette tissing noen minutter, så er sannsynligvis skjeden din helt ok stram. Ikke gjør det til et større problem enn det er.

Min erfaring er at vinkler har mer å si enn størrelser. Altså, hvis jeg vipper bekkenet litt opp eller ned så blir det mer friksjon mellom pålen og skjeden enn hvis pålen bare går rett inn og ut. Samme effekt hvis han støter litt oppover eller nedover. For å være helt ærlig, får jeg lite ut av rett inn og ut støting. Og jeg tror jeg har grei stramhet. 🙄

En operasjon tror jeg er en veldig dårlig ide. For det første fordi jeg tviler på at du trenger det og at sånne operasjoner finnes. Men også fordi en operasjon skader vevet og det vil jeg ikke akkurat der. Dessuten gir endret teknikk, mer friksjon og er i mine øyne et klart bedre alternativ.

Nyt kroppen din, du! Den gir flere muligehter enn begrensninger. 🤗

• Liker 4
Skrevet

Først av alt. Det å bli veldig våt er da ingenting å ha dårlig selvtillit over. De fleste menn vil synes dette er deilig. Det kan selvsagt gå utover friksjonen, og da kan han miste noe spenst, men da er det mye bedre å knipe litt ekstra framfor å operere. Det er alltid en risiko med operasjoner. Og nei, alle damer er ikke trange. Kvinner varierer stort i størrelse de også. Men som sagt, ingenting å bry seg om. Det er mye annet som er langt viktigere for et godt sexliv. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre knipeøvelser, og knipe litt underveis i sexen. 

Jeg tror jeg er litt videre enn hva som er normalt. I tillegg blir jeg kjempe våt når jeg er kåt, så friksjonen blir ganske elendig. Mennene jeg har ligget med har ikke sagt noe og har ikke hatt problemer med å komme, men de har også vært velutstyrt. Har ligget med tre andre som har hatt helt normale peniser, men jeg var lite tent når jeg lå med dem, så jeg opplevdes da som kjempe trang. Det var jo ikke rart, for jeg var ikke kåt og ble ikke ordentlig våt. 

Eventuelt bare ligg med menn som har stor penis, de vil ikke klage, for det blir trangt nok for dem uansett. Kan se for meg at de med mindre penis vil klage over at du er vid og få deg til å føle deg temmelig dårlig. 

Sphere skrev (På 19.5.2021 den 13.17):

Først av alt. Det å bli veldig våt er da ingenting å ha dårlig selvtillit over. De fleste menn vil synes dette er deilig. Det kan selvsagt gå utover friksjonen, og da kan han miste noe spenst, men da er det mye bedre å knipe litt ekstra framfor å operere. Det er alltid en risiko med operasjoner. Og nei, alle damer er ikke trange. Kvinner varierer stort i størrelse de også. Men som sagt, ingenting å bry seg om. Det er mye annet som er langt viktigere for et godt sexliv. 

Nja, hvorfor skal de synes det er deilig om det gjør at friksjonen blir dårlig? Da er det jo åpenbart negativt. Myten om at en kvinne kan bli "utpult" og vid fordi hun ligger med for mange er fortsatt utbredt, og jeg har inntrykk av at det kun er intelligente menn som forstår at dette ikke stemmer. Og jeg vil påstå at det ikke finnes så mange intelligente menn. 

Anonymkode: e1cad...a9d

Skrevet
On 5/19/2021 at 11:47 AM, AnonymBruker said:

Høres helt herlig ut! Anbefaler at du finner deg noe annet å bekymre deg over. 

• Liker 1
Skrevet

Enig med de andre her. Variasjon er normalt.

Men orgasmer kan bidra til oppstramming. Da får man jo mange knipeøvelser på rekke og rad. Så om du ikke har det allerede, kan jeg anbefale deg å kjøpe en vibrator for klitorisstimuli og sette i gang! (Hvis det er det du liker da...)

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nja, hvorfor skal de synes det er deilig om det gjør at friksjonen blir dårlig? Da er det jo åpenbart negativt. 

Anonymkode: e1cad...a9d

Det er ikke negativt at ei dame er plaskvåt. Joda, det går ut over friksjonen, men samtidig blir jeg selvsagt ekstra tent av å kjenne at hun er såpass kåt. Og da blir jeg jo mer følsom også. Samtidig er det jo ganske så vanlig at hun kniper litt ekstra da, og det er jo utrolig deilig det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...