AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Jente 23 Jeg skal ha et friår nå til høsten hvor jeg skal jobbe og tjene opp penger. Jeg er nå innkalt til intervju på et treningssenter som renholder i 90% stilling. Noen som har erfaring med dette og vil fortelle hvordan de opplevde arbeidet? Det jeg lurer på er om det er noe forskjell på arbeidsoppgaver da dette er et treningssenter. Anonymkode: e8fb8...2c0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Jobbet to år som renholder på treningssenter, god lønn og veldig meditativ jobb. Du kommer til å få en aversjon mot bananer og snus etter å ha vasket garderober en stund, men det er en veldig ok jobb Anonymkode: 29c3d...69d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 her har renholderen dårlig lønn og liten tid🤨ennå senteret går godt. slett ikke bra. Anonymkode: 71d5a...fee
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jobbet to år som renholder på treningssenter, god lønn og veldig meditativ jobb. Du kommer til å få en aversjon mot bananer og snus etter å ha vasket garderober en stund, men det er en veldig ok jobb Anonymkode: 29c3d...69d Så godt å høre du har en god erfaring med jobben! Synes selv jobben virker veldig grei, men mange rundt meg reagerte negativt når jeg sa hvor jeg skulle på intervju. Anonymkode: e8fb8...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå