AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hei! Jeg lurer på om det er noen som har litt oversikt over tilbudene i Bergen mtp. privat ultralyd (tenker etter uke 12) nå for tiden? Ser det er litt ulik praksis på om partner får være med rundt omkring når det gjelder covid-retningslinjer. Vil så gjerne at partner skal få vært med og sett så fort det er noe å se ☺️ Anonymkode: efb2e...99e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 https://ultralydjordmor.no/?gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZ_PCiKyPGZfuDp8K1bFOx2s15j58fz-3EQB6yoUWhO85XBpouCDBgaAp5YEALw_wcB Jeg har time hos henne når jeg er 12+0. Partner får være med med mindre han har symptomer Har også tidligere vært på ultralyd hos Volvat Anonymkode: 32c60...a15
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Jeg var nylig på Volvat Lagunen. Der var det ikke lov. Kanskje det varierer fra sted til sted. Anonymkode: 72a1e...fd5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Sentrumslegene og Mortensen! Anbefales på det sterkeste. Var hos ultralydjordmor først, en gang. Der går jeg ikke igjen. Følte hun syns det var unødvendig at jeg kom (var der i uke 7+2 tror jeg, ville bare se at hjertet slo). Så fikk jeg panikk i uke 8 siden jeg følte jeg mistet symptomer og da fant jeg sentrumslegene og fikk en time der. Fikk en grundig undersøkelse med svar på alt jeg lurte på og mer til. 30 min brukte han. Så hadde jeg ny TUL i uke 12 for å se at alt sto bra til, nakkefold osv. Og enda en i uke 15 for å få vite kjønn. Alle hos Mortensen. Har sendt flere venninner dertil også, og alle har vært strålende fornøyd! Kjønnet i uke 15 var feil, da. Fikk vite det var gutt. Men var på OUL i går (18+2) og fikk vite at det er en jente gitt 😅🥰 Anonymkode: 2bd03...e07 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sentrumslegene og Mortensen! Anbefales på det sterkeste. Var hos ultralydjordmor først, en gang. Der går jeg ikke igjen. Følte hun syns det var unødvendig at jeg kom (var der i uke 7+2 tror jeg, ville bare se at hjertet slo). Så fikk jeg panikk i uke 8 siden jeg følte jeg mistet symptomer og da fant jeg sentrumslegene og fikk en time der. Fikk en grundig undersøkelse med svar på alt jeg lurte på og mer til. 30 min brukte han. Så hadde jeg ny TUL i uke 12 for å se at alt sto bra til, nakkefold osv. Og enda en i uke 15 for å få vite kjønn. Alle hos Mortensen. Har sendt flere venninner dertil også, og alle har vært strålende fornøyd! Kjønnet i uke 15 var feil, da. Fikk vite det var gutt. Men var på OUL i går (18+2) og fikk vite at det er en jente gitt 😅🥰 Anonymkode: 2bd03...e07 Har hatt med samboer alle gangene (også på ordinær UL nå, heldigvis 🤩). Anonymkode: 2bd03...e07
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 TS her - tusen takk for mange gode svar! 😄 Anonymkode: efb2e...99e
Besant Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sentrumslegene og Mortensen! Anbefales på det sterkeste. Var hos ultralydjordmor først, en gang. Der går jeg ikke igjen. Følte hun syns det var unødvendig at jeg kom (var der i uke 7+2 tror jeg, ville bare se at hjertet slo). Så fikk jeg panikk i uke 8 siden jeg følte jeg mistet symptomer og da fant jeg sentrumslegene og fikk en time der. Fikk en grundig undersøkelse med svar på alt jeg lurte på og mer til. 30 min brukte han. Så hadde jeg ny TUL i uke 12 for å se at alt sto bra til, nakkefold osv. Og enda en i uke 15 for å få vite kjønn. Alle hos Mortensen. Har sendt flere venninner dertil også, og alle har vært strålende fornøyd! Kjønnet i uke 15 var feil, da. Fikk vite det var gutt. Men var på OUL i går (18+2) og fikk vite at det er en jente gitt 😅🥰 Anonymkode: 2bd03...e07 Enig i alt over! Skal aldri gå til noen andre. Han er nøye, tar seg god tid og er etter det jeg vet en av de høyest utdannede legene som tilbyr privat UL i Bergen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå