Efelia Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 ...av ymse forskjellige grunner... jeg har operert puppa mine noe mindre og heist de opp og var elsker med min første ex i nesten et år etter at det var slutt... og så kommer jeg ikke på mer....
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Har ingen jeg vil fortelle om her i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 ...av ymse forskjellige grunner... jeg har operert puppa mine noe mindre og heist de opp og var elsker med min første ex i nesten et år etter at det var slutt... og så kommer jeg ikke på mer.... ← har ingen venner.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Ja, jeg har ting jeg ikke har fortalt til noen, ja!
Gjest Rettskriveren Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Det heter ikke vener men venner. Det heter ikke ike men ikke.
Gjest Violetta Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Har ikke de fleste noe de ikke forteller til andre, og som de andre ikke har noe med? Det er da ganske naturlig. Jeg har i hvert fall ting jeg ikke snakker med andre om, men hva det er har da ingen andre noe med.
Kafka Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Har ingen jeg vil fortelle om her i hvert fall. ← Fight! Sant nok
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #9 Skrevet 5. september 2005 At jeg har nick på KG og på Asylet.
Gjest Embla s Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Noen venner forteller jeg noe til, andre venner forteller jeg andre ting til. Og noen venner forteller jeg ikke noe til Tror uansett ikke KG er stedet for meg å røpe innerste hemmeligheter
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #11 Skrevet 5. september 2005 At jeg kjøpte en rød genser i går!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #12 Skrevet 5. september 2005 At jeg kjøpte en rød genser i går! ← Hæ? Er det grunnen til at du kjøpte en rød genser som er hemmligheten da?
Gjest LoisLane Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 ...at dette er den eneste form for tegnsetting jeg kan... ...
Sniglå Skrevet 5. september 2005 #14 Skrevet 5. september 2005 Fælt så slemme vi skulle være i dag da!
pusla Skrevet 5. september 2005 #15 Skrevet 5. september 2005 Ikke at det er noen hemmelighet lenger, men jeg har ikke fått fortalt min beste venninne om den nye kjærsten min enda. Og det er jeg litt lei meg for, så det skal jeg gjøre veldig snart! Ellers er det vel klart det er ting man ikke forteller til enkelte, men jeg er ganske åpen av meg, så de jeg står nærmest vet nok veldig mye.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #16 Skrevet 5. september 2005 ...at dette er den eneste form for tegnsetting jeg kan... ... ← At ........ er den eneste form for tegnsetting jeg kan
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #17 Skrevet 5. september 2005 At jeg spiste spaghetti til middag i dag.
Gjest Milah Skrevet 5. september 2005 #18 Skrevet 5. september 2005 Er ting jeg aldri har fortalt til noen ja..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #20 Skrevet 5. september 2005 Har mye jeg ikke har fortalt, og jeg kommer ikke til å fortelle det heller. Kan jo ikke akkurat påstå at jeg har noen å fortelle det TIL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå