AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Tenkte jeg skulle prøve meg på datingsider igjen. Men kjenner bare fortvilelse og irritasjon. Hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg ønsker å møte en seriøs normal mann. Enten er det bare overkropper, modellbilder, eller så er det menn som har tydelige problemer med å finne seg noen.. Ser etter noen midt på treet, ikke noe perfekt. Men det er enten eller, virker det som. Og hvis det er noen som virker normale, så er de ferdige med barn, eller vil ikke ha. Jeg er 37 år nå, og hadde egentlig gitt opp håpet om å få flere (har en fra før.) Men jeg tanker så sterkt både kjæreste og barn, derfor ville jeg prøve dating igjen. Men vet ikke om jeg bare må la det ligge, det er jo så frustrerende .:( Anonymkode: e6d4b...288
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Få barn ved hjelp av donor, mye hyggeligere enn kjæreste. Anonymkode: 92de5...55f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Få barn ved hjelp av donor, mye hyggeligere enn kjæreste. Anonymkode: 92de5...55f Ikke for barna. Anonymkode: 2ec01...b1d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Få barn ved hjelp av donor, mye hyggeligere enn kjæreste. Anonymkode: 92de5...55f Vurderer nesten å spørre exen om vi skal få et barn til sammen. Vi er gode venner, men blir nok ikke kjærester. Alt føles så håpløst. Anonymkode: e6d4b...288
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Tror man må holde ut leeeenge for å få kjæreste gjennom Tinder. Ikke miste motet og behandle hver person genuint som at de ikke er en av hundre. Jeg merker på mange menn at de skriver veldig generiske meldinger til meg og da tyder det på at de sjonglerer for mange. Så lær deg å se de som er interessert i DEG, du merker fort forskjellen. Jeg har fått barn med donor. Tenker Tindre litt i sommer og se om jeg finner kjærligheten. Når jeg skriver at jeg har 100%foreldreansvsr fordi jeg har brukt donor, er de bare positive. Hvis det ikke går å finne kjærligheten ila disse mnd skal jeg gå i gang med assistert befruktning runde to. Så du får vurdere hvordan liv du vil ha, prøve det som ligger deg nærmest først og hvis det ikke går se på hvilke andre muligheter du har. Anonymkode: 7329d...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå