AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Var til psykolog for noen dager siden for første gang, og psykologen sa litt om hva som skulle skje videre. Psykologen min ville ikke bare sitte å prate, hun ville også hjelpe meg med å få til ting og få meg videre. Men hva om jeg syns det hun planlegger blir for mye? Kan jeg si at ja det kan jeg få til, eller nei det får jeg ikke til? Og jeg føler et press om å bli bra, hva om jeg ikke blir bra? Anonymkode: ed828...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Du kan selvfølgelig si ifra at det blir for mye for raskt. De pleier å ta hensyn til det, men du må nok belage deg på å gjøre mer enn å prate. Anonymkode: 1c1fc...6d5 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan selvfølgelig si ifra at det blir for mye for raskt. De pleier å ta hensyn til det, men du må nok belage deg på å gjøre mer enn å prate. Anonymkode: 1c1fc...6d5 Ja, er jo det jeg vil! Har aldri hatt troa på bare prating. Men kan du gi eksempler på hva jeg kan forvente å måtte gjøre? Anonymkode: ed828...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Høres ut som en smart psykolog Du kan og bør si det! Om du ikke blir bra synes jeg ikke du skal bekymre deg over, det tar du om det kommer og det får du ikke gjort noe med nå. Anonymkode: 77eb2...274
Gjest Berit89 Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Si alt sammen så blir behandlinga bedre. Ifølge pasientrettighetsloven har du rett til medvirkning! Kjør på😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå