AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Jeg er gravid, er nå i uke 35 og merker jeg bli fort bekymret om dagene hvis jeg ikke kjenner like mye liv. Har morkaken foran og har fått beskjed om at jeg sannsynligvis vil kjenne litt mindre såark enn hvis jeg skulle hatt morkaken bak. Men likevel kjenner jeg at hvis klokken er 11-12 på dagen og jeg fortsatt ikke har kjent ordentlige bevegelser, så blir jeg fort bekymret. Jeg bor 4 timer unna fødeavdelingen, og da er det ikke bare å dra inn på føden for en kontroll. Hva bør jeg gjøre fremover når jeg kjenner på bekymrelse? Anonymkode: 47b17...914
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er gravid, er nå i uke 35 og merker jeg bli fort bekymret om dagene hvis jeg ikke kjenner like mye liv. Har morkaken foran og har fått beskjed om at jeg sannsynligvis vil kjenne litt mindre såark enn hvis jeg skulle hatt morkaken bak. Men likevel kjenner jeg at hvis klokken er 11-12 på dagen og jeg fortsatt ikke har kjent ordentlige bevegelser, så blir jeg fort bekymret. Jeg bor 4 timer unna fødeavdelingen, og da er det ikke bare å dra inn på føden for en kontroll. Hva bør jeg gjøre fremover når jeg kjenner på bekymrelse? Anonymkode: 47b17...914 Hvis man ikke kjenner bevegelser anbefaler jordmor og spise litt, en brødskive eller noe søtt, drikke noe kaldt, legge seg godt til rette i fred og kjenne etter og telle i en halvtime du kan lese mer kjennliv.no :). Anonymkode: 39456...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Jeg er helt lik. Og godt er det at vi er sånn! Drikk kald saft og legg deg på siden og kjenn etter. Hold på magen, ofte kjenner jeg mer med hånden enn kun inne i magen. Er du usikker så ringer du føden og forklarer situasjonen. Mye bedre å ringe for mye enn for lite. Det sier de alle. Har du jordmor i nærområdet? Vi har jordmor på helsestasjonen som kan lytte på baby selv om de anbefaler at vi skal reise inn til føden. Anonymkode: a39c2...a93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå