Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner å lese på Dragvoll :( Nå går jeg på Kalvskinnet, men her er det så sykt mange folk at det er rent ekkelt. Er Dragvoll åpent nå sånn at man f.eks. kan sitte i kantina å lese noen timer? Eller trenger jeg nøkkelkort for å komme meg inn?

Anonymkode: 42fa1...e28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skulle bare gjerne hørt fra noen som vet. Er langt å ta buss opp dit om alle inngangene viser seg å være låst 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha kort for å komme inn ja. Men mulig at du har tilgang? Jeg har feks tilgang til inngangene på Kalvskinnet på dagtid selv jeg studerer på Dragvoll.

Anonymkode: 93c62...ba4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du må ha kort for å komme inn ja. Men mulig at du har tilgang? Jeg har feks tilgang til inngangene på Kalvskinnet på dagtid selv jeg studerer på Dragvoll.

Anonymkode: 93c62...ba4

Åh, jeg håper du har rett! Da må jeg nesten bare prøve..

AnonymBruker
Skrevet

Ja du har tilgang, går på kalvskinnet selv men bor nær dragvoll så har det som leseplass :)

Anonymkode: c8ec9...24e

AnonymBruker
Skrevet

Du har også tilgang til gløshaugen :) tips til kalvskinnet, ofte en del plass på rommene på lysholm.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har også tilgang til gløshaugen :) tips til kalvskinnet, ofte en del plass på rommene på lysholm.

Det er Lysholm jeg pleier å sitte, men det er helt fult! 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja du har tilgang, går på kalvskinnet selv men bor nær dragvoll så har det som leseplass :)

Digg! Da blir det Dragvoll i morgen ❤

AnonymBruker
Skrevet

Må bare oppdatere å si at dette er helt fantastisk. Det er så god plass her i forhold til Kalvskinnet 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...