AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Jeg ønsker å gi en gave til en god venn som fullfører profesjonsstudium om kort tid. Tenkte en slags goodiebag for å holde ut den siste tida med lesing. Hva ville du som student satt pris på å få i innspurten mot eksamen? Gaven skal sendes, så bør ikke være veldig tunge ting.. vennen min er en mann, selv om jeg ikke tror det er av betydning. Setter pris på alle forslag 😁 Anonymkode: 5e630...9da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Energidrikke/kaffe, nudler og annen superenkel mat, snacks som vedkommende liker, muslibar... Sukker og energi mao 😁 Anonymkode: ff40a...df4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ønsker å gi en gave til en god venn som fullfører profesjonsstudium om kort tid. Tenkte en slags goodiebag for å holde ut den siste tida med lesing. Hva ville du som student satt pris på å få i innspurten mot eksamen? Gaven skal sendes, så bør ikke være veldig tunge ting.. vennen min er en mann, selv om jeg ikke tror det er av betydning. Setter pris på alle forslag 😁 Anonymkode: 5e630...9da gavekort (plantasjen, ikea, meny (ja faktisk) osv osv). mat og godis er helt ok men da må man vite om allergier osv Anonymkode: 1fe9c...23e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): gavekort (plantasjen, ikea, meny (ja faktisk) osv osv). mat og godis er helt ok men da må man vite om allergier osv Anonymkode: 1fe9c...23e gavekort eller varer pfra bodyshop også, ingenting er som hjemmespa i stresstider Anonymkode: 1fe9c...23e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Gavekort til kino, så man husker å ta seg gode pauser. Anonymkode: 89bfc...b55
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Vin og sjokolade fikk meg gjennom utdanningen... Så, vin og sjokolade. Anonymkode: 33faa...a87 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 Jeg hadde elsket å få gavekort på take away i nærheten av studiested. Jeg var drittlei kantinemat. Anonymkode: 684ca...2d7 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 Takeaway, noe sunn enkel mat å lage, noe snacks, og gavekort på f.eks kino eller noe gøy etter det er fullført Anonymkode: f74e7...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå