Gå til innhold

Du som er student, hva ville du blitt glad for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gi en gave til en god venn som fullfører profesjonsstudium om kort tid. Tenkte en slags goodiebag for å holde ut den siste tida med lesing. Hva ville du som student satt pris på å få i innspurten mot eksamen? Gaven skal sendes, så bør ikke være veldig tunge ting.. vennen min er en mann, selv om jeg ikke tror det er av betydning. Setter pris på alle forslag 😁

Anonymkode: 5e630...9da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Energidrikke/kaffe, nudler og annen superenkel mat, snacks som vedkommende liker, muslibar... Sukker og energi mao 😁

Anonymkode: ff40a...df4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ønsker å gi en gave til en god venn som fullfører profesjonsstudium om kort tid. Tenkte en slags goodiebag for å holde ut den siste tida med lesing. Hva ville du som student satt pris på å få i innspurten mot eksamen? Gaven skal sendes, så bør ikke være veldig tunge ting.. vennen min er en mann, selv om jeg ikke tror det er av betydning. Setter pris på alle forslag 😁

Anonymkode: 5e630...9da

gavekort (plantasjen, ikea, meny (ja faktisk) osv osv). mat og godis er helt ok men da må man vite om allergier osv

Anonymkode: 1fe9c...23e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gavekort (plantasjen, ikea, meny (ja faktisk) osv osv). mat og godis er helt ok men da må man vite om allergier osv

gavekort eller varer pfra bodyshop også, ingenting er som hjemmespa i stresstider

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort til kino, så man husker å ta seg gode pauser. 

Anonymkode: 89bfc...b55

AnonymBruker
Skrevet

Vin og sjokolade fikk meg gjennom utdanningen... Så, vin og sjokolade. 

Anonymkode: 33faa...a87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket å få gavekort på take away i nærheten av studiested. Jeg var drittlei kantinemat.

Anonymkode: 684ca...2d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takeaway, noe sunn enkel mat å lage, noe snacks, og gavekort på f.eks kino eller noe gøy etter det er fullført :) 

Anonymkode: f74e7...599

Skrevet

Gavekort på Vinmonopolet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...