Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: ca114...565

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte 80. Har mastergrad. 

Anonymkode: b04e9...420

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sendte 10 tror jeg (malerfirma). Bare en svarte og der fikk jeg jobb

Anonymkode: c2295...679

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg sendte 80. Har mastergrad. 

Anonymkode: b04e9...420

Åh :( Har sendt 10 uten å høre så mye som et kvekk og føler meg allerede verdiløs. Får vel bare prøve å holde motivasjonen oppe nok til å greie å fortsette å søke... og søke...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 300 og 400 et sted etter endt utdanning. Mange år siden og arbeidsmarkedet var elendig. 

Anonymkode: 28c88...93a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

67. Bachelor. 

Anonymkode: 15541...685

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, tok en telefon. Men tror det var enklere før.

Anonymkode: ce923...0df

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det kan variere en del. Men håper virkelig jeg slipper hundrevis :(

AnonymBruker
Skrevet

1 (bachelor)

Anonymkode: 5bd8c...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter endt utdanning(master): 4 eller 5. Var tidlig ute og begynte å søke allerede i mars mens jeg skrev master. Vennene mine fra samme studie ventet og det tok lenger tid før de fikk jobb.

Anonymkode: 048e6...608

AnonymBruker
Skrevet

Etter endt utdanning (6 år siden) sendte jeg tre. Fikk en av de, som var vikariat. Etter vikariat sendte jeg 3, fikk en av de stillingene. Har generelt alltid bare sendt 2-5 søknader når jeg har hatt behov for ny jobb.

Men i fjor sendte jeg 150 i løpet av ett halvt år før jeg fikk intervju...

Anonymkode: 9794f...74a

AnonymBruker
Skrevet

Har master, fortsatt ikke noe jobb etter ca 100 søknader.

Anonymkode: d0f77...d4b

AnonymBruker
Skrevet

3. Sendte de mens jeg fortsatt var student og fikk jobbtilbud før jeg var ferdig med bachelor. Tar master nå, mens jeg er i full jobb 

Anonymkode: 24a2c...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Mastergrad, gode karakterer og verv ved siden av osv.

Fikk første jobben på første forsøk - men har i ettertid også søkt hundrevis av jobber uten napp.

Søkte i 2 år før det gikk. 

Anonymkode: 756d7...351

AnonymBruker
Skrevet

Søkte vel i tre år før jeg fikk fast jobb, ble noen søknader i måneden. Men jeg hadde vikariater i mellomtiden, både gjennom eget nettverk og gjennom vikarbyrå. Så søknadene og CV'en ble jo fyldigere og bedre med årene.

Anonymkode: a5361...d10

AnonymBruker
Skrevet

Ca 100 etter bachelor. Ca 10 etter videreutdanning. 

Anonymkode: a1c52...fe8

AnonymBruker
Skrevet

Sendte 12, har master. Inntrykket mitt er at det er lettere å få jobb når man står som "student" vs å vente med å søke til man er nyutdannet og arbeidsledig (men gjerne tungt å kombinere utdanning med jobbsøking). Husk at det er et ekstra tøft arbeidsmarked for tiden! 

Anonymkode: f226d...0c1

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg sendte 4 og fikk jobbtilbud hos alle. Utdannet helsepersonell våren 2020. Takk covid, du var godt for noe i det minste.

Skrevet

Første jobb ca. 100 søknader, det var skikkelig kjipt. Etter det har jeg fått alle jobbene jeg har søkt på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tellingen men var noen hundre. Har utdanning men hadde ikke erfaring. Ble jobbene litt forskjellige steder illa 2.5 år etter end læretid via bemanningsbyråer til jeg fikk fast. Var ikke noe særlig å leve av da da jeg gikk et par mnd av og et par mnd på og stadig nye folk og ny jobb å forholde seg til.

Anonymkode: cd276...55b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...