AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hva hvis han sier nei eller er i forhold? Jeg vil lære ham bedre å kjenne, for han virker grei, men tør ikke spørre ut.... Anonymkode: 9bb8a...7c4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Hvordan kjenner du ham? Jobb, skole....? Anonymkode: 529ae...9dd
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kjenner du ham? Jobb, skole....? Anonymkode: 529ae...9dd hobby Anonymkode: 9bb8a...7c4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Hvis det blir avslag, så gjør det bare litt vondt i magen en stund. Følelser er ikke farlige, og du trenger tydeligvis å utfordre deg selv litt på det. Anonymkode: 47114...83b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Sånn er det dessverre i livet. Det meste har både en nedside og en oppside, ikke bare oppside. Skal man oppnå noe må man være villig til å ta risikoer. Sånn er det for oss menn: Det kan kanskje se ut som vi tar avslag med godt humør, men det svir egentlig. Så er det bare å tenke at "da har jeg i hvert fall gjort et forsøk, det ville garantert ikke blitt noe om jeg ikke hadde gjort det". Så er det bare å håpe at de store talls lov gjelder for en selv også, at hvis man bare gjør en del forsøk vil man til slutt få napp. Det er ikke sikkert det blir med den partneren man aller helst ville hatt, men hvor mange her i verden er det som virkelig har fått til et langvarig forhold med den man helst ville ha? Anonymkode: c72ae...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå