Gå til innhold

En venninne av kjæresten sa at han egentlig ikke vil være sammen med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har et vennepar hvor det er mannen i forholdet som er den han kjenner best. Kvinnen har alltid vært blid og hyggelig mot meg, men dette dukket opp nylig da jeg og hun var alene et lite øyeblikk. At kjæresten egentlig ikke vil være sammen med meg og ønsker å bryte ut. Jeg fikk ikke spurt så mye mer da.

Jeg blir jo lei meg av å høre noe slikt og det neste jeg må gjøre er å spørre kjæresten om det. vi har et bra forhold, han virker investert og snakket jo om ting han vil gjøre med meg neste år bare for litt siden. 
En ting jeg lurer på om er relevant her er at jeg har alltid følt at mannen hennes har et godt øye til meg. Han har aldri gjort noe upassende, han er egentlig en super kul fyr! Vi klikker veldig bra. Men som sagt har hverken han eller jeg sagt eller gjort noe upassende. Men slik har det vært siden jeg begynte å bli kjent med de for 1 år siden. Jeg lurer på om hun merker dette og vil liksom «stikke» meg litt. 

Men som sagt er hun en veldig snill dame ellers, så jeg kan ikke utelukke at hun faktisk vet noe jeg ikke vet.

Anonymkode: 1efcd...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du ikke annet a gjøre enn a spørre kjæresten rett ut. Men for en ting a si! Uansett sant eller ikke!

Magefølelsen din er viktigere enn det hun sier.

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En ting jeg lurer på om er relevant her er at jeg har alltid følt at mannen hennes har et godt øye til meg.

Hun er hyggelig og blid mot deg foran alle, men på tomannshånd sier hun ting hun vet vil såre deg og gjøre deg usikker? 

Vanskelig å vite for sikkert hennes motivasjon, men hyggelig av henne er det ikke.

Jeg ville ha vært skeptisk til henne.. Det kan hende hun prøver å sabotere forholdet ditt :S 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjør drama. Be dem på besøk, og ta det opp i plenum, over en skål potetgull.  Kanskje hun egentlig er ute etter typen din, og at dere bare kan gjøre et bytte? Verre ting har skjedd. 

Anonymkode: 0683d...95d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du har en ting å gjøre , og deg er å si det som det er   Fortell hvem som kom med det glade budskap, og forlang et svar om han er på vei ut som det snakkes om på bygda? 

Anonymkode: 9813e...b64

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal spise lunsj med kjæresten snart og skal da spørre rett ut. 
Magefølelsen sier meg at dette handler mer om henne enn om vårt forhold

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de har et forhold på si?

Anonymkode: 3ba8f...edc

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Vanskelig å si hva som stemmer, men hun har iallefall ikke ditt beste i tankene.

Når det er sagt så er det en ganske risky uttalelse å komme med sånn helt uten noe glør på bålet - så jeg ville selv antatt at samboeren din har tatt noe opp med kameraten sin ja. 

Skrevet

Veldig spesielt av henne å si dette til deg. Om det er sant eller ikke, er det uansett veldig spesielt av henne. 

Lurt av deg å spørre kjæresten rett ut ansikt til ansikt så snart som mulig. Det er vondt å gå og kjenne på dette, godt å få det ut av verden så fort som mulig. 

Oppdater oss gjerne etter lunsjen med kjæresten din. Håper dere får tatt en ordentlig oppvask med denne damen etterpå... 🙄

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten har et vennepar hvor det er mannen i forholdet som er den han kjenner best. Kvinnen har alltid vært blid og hyggelig mot meg, men dette dukket opp nylig da jeg og hun var alene et lite øyeblikk. At kjæresten egentlig ikke vil være sammen med meg og ønsker å bryte ut. Jeg fikk ikke spurt så mye mer da.

Jeg blir jo lei meg av å høre noe slikt og det neste jeg må gjøre er å spørre kjæresten om det. vi har et bra forhold, han virker investert og snakket jo om ting han vil gjøre med meg neste år bare for litt siden. 
En ting jeg lurer på om er relevant her er at jeg har alltid følt at mannen hennes har et godt øye til meg. Han har aldri gjort noe upassende, han er egentlig en super kul fyr! Vi klikker veldig bra. Men som sagt har hverken han eller jeg sagt eller gjort noe upassende. Men slik har det vært siden jeg begynte å bli kjent med de for 1 år siden. Jeg lurer på om hun merker dette og vil liksom «stikke» meg litt. 

Men som sagt er hun en veldig snill dame ellers, så jeg kan ikke utelukke at hun faktisk vet noe jeg ikke vet.

Det kan være at han har sagt det til kompisen sin og at hun ikke syns det er noe greit. Så hun vil faktisk advare deg fra idioten. 

Jeg er helt sikker på at om du prater med kjæresten din så vil han nekte. Du kan prøve å bli bedre kjent med henne for å se hvilke intensjoner hun har. 

Anonymkode: 899d8...5d3

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er merkelig at du velger å skrive her, istedefor å ta opp dette med kjæresten din med en eneste gang.
Hadde dette vært meg, hadde jeg tatt det opp med kjæresten øyeblikkelig etter det andre paret dro... Men nå er ikke alle par like åpne når det kommer til kommunikasjon heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville normalt sett ikke stolt på en jeg ikke kjente spesielt godt over min kjæreste, og det jeg selv vet.

Men jeg har nå en kanskje litt naiv tro på at folk flest ikke er helt sprengte i skallen. Med andre ord, at hun ikke har kommet med noe som er helt renspikket løgn og fantasi, men at det er noe i det.

Ting kan ha blitt misforstått, tatt ut av sammenheng eller overdrevet, men sånn her fra sidelinjen så tenker jeg at et eller annet i den duren har blitt sagt av din kjæreste til sin kamerat. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo litt rart ut at kjæresten skal ha sagt dette til kompisen, og så skal kompisen ha sagt det videre til dama si. Hvis det er tilfelle, er jo fyren en dårlig kompis som forteller sånne personlige ting videre til dama si. Det er ikke greit. Eventuelt er han en dårlig kompis som konspirerer for å få overta dama til kompisen (altså TS). Isåfall er det jo smart å bruke dama som sendebud så hun blir syndebukken.

At dama da etterpå forteller det videre til TS er også litt snålt, da de jo ikke kjenner hverandre så godt. Enten er det en sleip plan om å bryte opp forholdet, eller så har hun grunn for å si det. Enten fordi det er sant eller fordi kjæresten hennes farer med løgn og lurerier for å få kloa i TS.

Jeg håper vi får oppdatering når TS har konfrontert mannen. Er spent på utkommet.

Anonymkode: c3ad8...8b1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har nå snakket med han, ble ikke så lenge siden det bare var for lunsj. Men da jeg tok det opp fulgte jeg nøye med på reaksjonen hans og han virket genuint overrasket over det hun har sagt. Han sa rett ut at han ønsker å være med meg og ikke er det mindre usikker på det. 

Så gikk samtalen videre, hvorfor sa hun det? Han ble overrasket over at hun sa det og brukte litt tid på å tenke seg om. Han sa det var masse drama mellom henne og en eks av kameraten. Og så sa han at hun kan være litt manipulerende. Han sa han skal ta det opp 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har nå snakket med han, ble ikke så lenge siden det bare var for lunsj. Men da jeg tok det opp fulgte jeg nøye med på reaksjonen hans og han virket genuint overrasket over det hun har sagt. Han sa rett ut at han ønsker å være med meg og ikke er det mindre usikker på det. 

Så gikk samtalen videre, hvorfor sa hun det? Han ble overrasket over at hun sa det og brukte litt tid på å tenke seg om. Han sa det var masse drama mellom henne og en eks av kameraten. Og så sa han at hun kan være litt manipulerende. Han sa han skal ta det opp 

Da vil de ha deg ut av bildet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da vil de ha deg ut av bildet. 

Kanskje ikke de, men hun.

Anonymkode: 1c175...fd4

• Liker 2
Skrevet

En kjæreste som egentlig ikke vil være sammen med dama si? Høres ikke ut som det er barn eller penger som holder dere sammen, så da er det jo jævlig rart at han ikke går!

At hun har merket at mannen hennes er litt interessert i deg derimot, ja det gir henne mer enn nok grunn til å ville skufle deg ut av livet deres.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke hun sier dette for å stikke i deg. Det virker mer sannsynlig at hennes kjæreste kan ha utrykt litt misnøye til henne om din kjæreste har betrodd han noe om at han ikke er helt dedikert til deg om du har rett i at han syns du er en bra dame. Men uansett hvorfor de er av den oppfattelsen, så er det ikke sikkert at det er noe i det. Det kan jo være din kjæreste har sagt noe klønete i en periode han var litt lei. Ville ikke laget noe drama av dette, men heller bare kikket etter om der er tegn til at kjæresten din ikke er dedikert . Ting som flørting med andre damer, lite fremtidsplaner osv. Hvis der ikke er det og alt er fint dere i mellom burde du bare legge det bort.

Anonymkode: a85cc...ce3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kanskje ikke de, men hun.

Anonymkode: 1c175...fd4

Har opplevd en gang at det var kompisen til typen som ikke ville at jeg skulle være med typen. Han kompisen ville ikke ha meg altså, men han ville ha kompisen sin ledig til en hver tid. 

Hun kan være sendebud for at det ser rart ut om han skulle si noe. Her og prøvde dama hans å bli venninne med meg. Det ble for mye drama for min del. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste rare her er jo, ts, at du ikke luftet dette i plenum. 

"Beate sa i sted på gangen at du *typen* har lyst til å slå opp med meg. Noe dere andre vil dele med meg det her, eller kanskje Beate vil forklare seg litt nøyere?" :) 

Du må huske, ts, at du ikke må holde på andres frivillig delte hemmeligheter dersom du ikke har noe å vinne på å holde på dem. Og i 99 av 100 tilfeller har du alt å vinne på å signalisere i plenum at "forsøker du pelle på meg så outer jeg deg". 

Anonymkode: 31693...149

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...