AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #21 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvis jeg mot all formodning taper mot cravings etter utskeielser så ender jeg opp med å kjøpe en pose (eller to) med kunstig søtet godteri for å torturere meg selv med selvpåført diaré 😂 Å sitte på dass og filosofere en hel dag (om ikke mer) endrer fort min holdning 😅 Anonymkode: 4eed6...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2021 #22 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 10.56): Jeg kan heller ikke spise sukker uten å få ekstreme cravings etter. Mye lettere for meg å ikke spise noe enn å skulle spise litt. Så etter hver høytid hvor jeg skjeier ut i større eller mindre grad, så må jeg "avruses." Vet ikke hva råd jeg skal gi enn å lide seg gjennom det på nytt. Jeg får dog ikke samme cravings om jeg spiser frukt, yoghurt og slike søte ting, men sjokolade, kake osv. er bare å glemme. Anonymkode: a0678...62a Akkurat samme her også! Må nesten avruses som du sier, fryktelig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #23 Del Skrevet 21. mai 2021 Det skjer definitivt noe i hjernen, det er ikke bare det at du har dårlig selvkontroll. Hver eneste gang jeg har hatt helger med mye godteri så trigger det ikke bare søtsuget men også appetitten, og jeg bruker uker på å hente meg inn igjen. Har testet det nå når jeg holder på å gå ned i vekt. Har hatt tre uker helt uten sukker. Litt sukker i maten vil det være, men jeg har ikke spist noe ekstra i form av snop, bakverk eller lignende. Og i løpet av disse ukene så har det vært overraskende enkelt å holde meg til planen, har nesten ikke vært sulten i det hele tatt og må faktisk minne meg selv på å spise. Det er vanskelig å kutte det ut helt, da sukkermat er så knyttet opp mot det sosiale. Men jeg vet jeg kunne levd godt, og klart å gå ned i vekt å holde vekten uanstrengt dersom jeg kuttet det helt ut. Anonymkode: 23190...470 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #24 Del Skrevet 23. mai 2021 Det er her feilen ligger, at du må be om tips til motivasjon. Du må ha en sterk, egen motivasjon for din egen del for å kunne lykkes med vektnedgang! Mye ligger i det mentale, men det er du selv som må ville det! Det er du som må ta valgene hver dag, og leve med dem! Anonymkode: 30888...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #25 Del Skrevet 24. mai 2021 Det er dette som er fint med å være slank, man slipper å bekymre seg for sånt tull som hva man spiste på 17.mai. Anonymkode: 7d168...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #26 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er dette som er fint med å være slank, man slipper å bekymre seg for sånt tull som hva man spiste på 17.mai. Anonymkode: 7d168...f90 Jeg er slank, og har alltid vært det. Men med et problematisk forhold til sukker, som kan minne om avhengighet. Spiser jeg først litt, blir det dagen etter også, bare 100gram blir raskt til 200gram, som plutselig ikke er nok det heller. Anonymkode: c8c74...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå