Gå til innhold

Badedrakt med lang arm til barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså. Vanlig badedrakt, men med lang arm. Ser det i mange butikker nå. Hva er egentlig poenget? 

Som for eksempel:
https://www.lindex.com/no/p/8102874-7889-brun-solbeskyttelsesdrakt-med-upf-50-og-leopardmonster?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclid=EAIaIQobChMIsdLI_orV8AIVlUeRBR2-PAMcEAQYBSABEgLlRPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Er armene mer utsatt for sol enn beina? 

Anonymkode: 75d13...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel det. Eller kanskje ikke underarmene. Men om man sitter i sanda og bygger sandslott, vasser i vannkanten og plukker skjell/leker med vann, så er det vel nakke/skuldre/øverst på ryggen/overarmer som "stekes" mest. De gangene jeg selv (voksen) har blitt skikkelig solbrent har det også vært på nettopp disse stedene  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Ugline skrev (1 time siden):

De er vel det. Eller kanskje ikke underarmene. Men om man sitter i sanda og bygger sandslott, vasser i vannkanten og plukker skjell/leker med vann, så er det vel nakke/skuldre/øverst på ryggen/overarmer som "stekes" mest. De gangene jeg selv (voksen) har blitt skikkelig solbrent har det også vært på nettopp disse stedene  

Dette, pluss at man gjerne står en del i vannet og kaster ball e.l. som gjør at beina er mindre utsatt for direkte sol. 

Anonymkode: 8d622...a74

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har todelt med lang overdel til min tween. Hun syntes det er kjempedeilig å bruke i fjor når hun badet mye i basseng og slapp å smøre seg så mye og bli solbrent på skuldrene/bak på ryggen.    Tenåringen har uv-bade-t-skjorte når han skal være lenge ute i vannet av samme grunn, spesielt med vannleker ute i vannet når vanlig t-skjorte blir for tung. 

Jeg kjøpte overdelene til ungene i USA, der selges det mye av det.  (Skulle gjerne hatt Target her....)

Anonymkode: 5ad20...3de

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Ungene blir alltid solbrent i nakken og på skuldrene, så dette var smart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...