Gjest Gjest nå Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Hei! Skal snart føde nr. 2. Førtemann vil da være 2,4 år. Regner med at vi må gå til innkjøp av en søskenvogn. Hva anbefales? Førstemann er ganske stor. Høyde 1 meter, og veier 16 kilo. Vi trenger en vogn der babybag kan ligge på den ene siden, og der den største kan sitte oppreist (eller evnt. sove ved behov). Vi ønsker ikke å kjøpe det dyreste merket. Er jo godt mulig vi finner noen brukte til salgs, men vi vet jo ikke enda helt hva vi er ute etter.... Noen som har noen gode tips til oss, evnt. linker og evnt. pris? Tusen takk!
Gjest Madeline Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Jeg har ikke noe tips til søskenvogn, men det finnes andre alternativ også. Vi brukte søskensete. Du kan også tak i et slags brett som festes på vognen slik at eldstemann kan stå på det mens du triller. Fordelen med disse alternativene er at du kan bruke den vognen du har fra før og det er lettere å komme fram med en vanlig vogn enn en søskenvogn.
Mistyen Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Min gutt er 2 år og fire mndr når han blir storebror, og jeg har kjøpt en søskenvogn med softbag i. (Carena twin shopper) Det gjenstår å se hvor mye jeg kommer til å bruke den, men jeg har for meg at det er greit å ha
Glitter Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Her er en link http://www.home.no/atrud/pregIII/vogntips.htm
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Min gutt er 2 år og fire mndr når han blir storebror, og jeg har kjøpt en søskenvogn med softbag i. (Carena twin shopper) Det gjenstår å se hvor mye jeg kommer til å bruke den, men jeg har for meg at det er greit å ha ← Tusen takk! Denne var kjekk å ha. Min datter veier nå 16 kilo. Ser de fleste søskenvognene ikke tåler mer enn 15 kilo. Håper jo på å bruke vognen også til våren. Noen som har tips om søskenvogner som tåler mer kilo enn 15?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Her er en link http://www.home.no/atrud/pregIII/vogntips.htm ← (Mente denne linken. Kjekk å ha!!)
Glitter Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 (Mente denne linken. Kjekk å ha!!) ← Bare hyggelig
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 for oss er ståbrett til storesøster helt perfekt.praktisk og lettvint å ta med seg.hun var 2,3 år da lillesøster kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå