AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Synes dere damer at dette er deilig? Dater nå en mann som gjør dette. Han virkelig elsker det. Litt dominant som ikke kan få nok av kroppen min, og må innrømme at det liker jeg veldig godt. Men selve rimmingen har jeg ikke klart å nyte. Muligens fordi det er første gang? Har prøvd analsex og liker det, så hadde liksom trodd at jeg ville følt noe... Anonymkode: 22f78...33a
LiseOslo Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Synes dere damer at dette er deilig? Dater nå en mann som gjør dette. Han virkelig elsker det. Litt dominant som ikke kan få nok av kroppen min, og må innrømme at det liker jeg veldig godt. Men selve rimmingen har jeg ikke klart å nyte. Muligens fordi det er første gang? Har prøvd analsex og liker det, så hadde liksom trodd at jeg ville følt noe... Anonymkode: 22f78...33a Ja, bådejeg og kjæresten min liker rimming veldig godt, både å gi og motta. Vi er jo alle forskjellige i tenningsmønstre, men det det krever at man "slipper seg litt løs for" å nyte rimming skikkelig 😄
fiskennemo Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Jeg liker bedre å bli teaset med rimming. Et lite slikk eller kyss innimellom, men at en mann sleiker meg som en bikkje i rumpa gir meg absolutt ingenting. De mennene jeg har rimmet har helst ønsket å bli slikket som av en bikkje da.
Frekkulf Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Flere underdanige jenter liker/går med på å rimme. Selv har jeg ikke så stort glede av selve rimminga. Det som gleder meg med det er ydmykelsen ved det og at de gjør det fordi de er villige til å gjøre alt for min nytelse.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Mannen min elsker både å gi og få, jeg selv får ingenting ut av noen av delene. Anonymkode: 5c88d...026
Scoops Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Jeg syns det er veldig godt, tok en tid før jeg klarte å nyte det, men når jeg klarte det så gir det meg noen veldig gode orgasmer
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Fantastisk deilig. Både å gi og å motta. Kvinners rumpehull er nydelige og deilige 😍 Anonymkode: 849b1...d02
MiaHI Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har motatt, og fikk ikke spesielt mye ut av det. Fingre/analsex kan jeg nyte. Har aldri gitt det. tanket på å få noen tarmbakterier i munnen er ekstremt frastøtende for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 Mannen min vil prøve det på meg, jeg synes det er litt sært og flaut, men har ikke sagt nei til å prøve(avstandsforhold per nå):P Skjønner bare ikke helt greia. Anonymkode: 65b4e...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå