Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk alle for svar. Mye forskjellige meninger, så må vel nesten finne en butikk så vi får bedømt størrelse og sånt live. Hadde håpet å bare kunne bestille på nett.

Hun sier at det er samme hvilken modell, men erfaringen tilsier at jeg fort kan trå feil om jeg bare bestiller den som virker mest fornuftig. Vil ikke kjøpe en sekk hun ikke vil bruke etter en kort stund heller. 

Angående bekymringen for rygg og skuldre så er det snakk om 3 minutter på sykkel til skolen, ikke tror jeg de har så mye i sekken på ungdomsskolen her heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde den diskusjonen med min datter, men hun ombestemte seg når hun så hvor liten den var. Hun kjøpte en som var litt større, men også den var i minste laget. Hun ønsket seg ny sekk til jul i 9, og fikk en douchebag (men fikk den fra besteforeldre og tanter samlet)- og den er stor nok til å brukes også når hun skal rett på trening etter skolen. 
Jeg tenker størrelsen er viktigst- det er ikke så farlig om den ikke er så ergonomisk korrekt med mindre hun går veldig langt hver dag. Krånken har en litt større utgave også- så dere kan se på den også (finnes iallefall på nett). 

Anonymkode: 2c630...765

• 3 uker senere...
Skrevet
On 5/19/2021 at 12:34 PM, Fnuggolina said:

Enig i at man kan glemme å få en på ungdomsskole til å gå med Beckmann og liknende.

Men Fjellreven hadde jeg plent nektet på barneskolen, ryggen skal man ha hele livet - og da bærer de på mye tungt kroppen ikke nødvendigvis er like rustet for. 

På videregående hadde jeg bokskap på skolen, så jeg gikk bare med veske tror jeg. 

Kanken med plass til laptop er den minst dårlige av valg:

https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-kanken-17/

Kanken med tynne stropper hadde ikke barn/ungdom fått av meg til skolebruk. 

Beckmann har jo masse fine sekker til undommer og til og med voksne, så er ikke helt enig der. 

Gjest Fnuggolina
Skrevet
Frauken skrev (20 minutter siden):

Beckmann har jo masse fine sekker til undommer og til og med voksne, så er ikke helt enig der. 

Tenkte på de typiske ergonomiske solide skolesekkene :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...