Gjest Håpløs Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Uff...jeg gikk fra veska mi med kort og mobil på en ekspressbuss i gårkveld. Er sikker på at jeg glemte den der. Sprang desperat etter bussen, men da jeg kom til endeholdeplassen, var den kjørt bort. Så da gikk jeg i over en time hjem, uten penger til taxi eller telefon å ringe til bussen med. Lånte en telefon, og ringte til busselskapet i dagmorges. De lette gjennom bussen to ganger, uten å finne noe. Jeg gav en deltaljert beskrivelse av hvor den var plassert. Det virket ikke som om mannen jeg snakket med ikke stolte på meg. Spurte om jeg virkelig hadde tatt DEN bussen. Turte liksom ikke å mase om at de skulle lete en gang til heller...eller lete i en annen buss. Hvordan kan vesken bare forsvinne... Så nå har jeg sperret kortene mine. Mobilen er visst tom for batteri. Prøvde å ringe noen ganger, helt til den slo seg av. Er redd jeg aldri finner den igjen. Skjønner ikke hvordan den kunne forsvinne? Får jeg noe erstattet av reiseforsikringen min? Jeg glemte den jo i utgangspunktet, men nå er den borte vekk...
Nella Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Da må du se i vilkårene for reiseforsikringa di. Bankkort får du jo gratis nye da så det løser seg jo. Se hva egenandelen er og om det vil lønne seg for deg. Og ring selskapet igjen. Du treffer sikker en annen og du kan jo høre om noe kanskje har levert inn, funnet under setet eller noe.
Gypsy Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Hvis bussjåføren ikke finner veska i bussen og du er hundre prosent sikker på at du glemte den igjen der, da er det vel noen som har tatt den, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå