Alleah Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg skal for første gang prøve å sove uten seroquel og kun bruke Stilnoct. Så blir spennende å se om jeg klarer å sove 😊 Hyggelig å få høre hvordan din kveld er, på godt og vondt ❤️ Jeg har heldigvis med meg en veldig kontaktsøkende og kosete hund i senga, hun hjelper meg mye på tanke skjør 😅 Skulle jeg ha ligget her alene og tenkt så hadde det nok verdt en annerledes kveld for min del. Så veldig glad i hunden min ❤️
Frøkensina Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Så koselig med en hund! ❤️ Jeg er sliten og håper jeg får sove ok i natt. Hadde mye mer trøbbel i går natt med masse kjipe tanker så det lover jo godt 😅 1
Alleah Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Så koselig med en hund! ❤️ Jeg er sliten og håper jeg får sove ok i natt. Hadde mye mer trøbbel i går natt med masse kjipe tanker så det lover jo godt 😅 Jeg føler med deg, er så kjipt når det blir sånn! Får håpe at du er såpass sliten etter gårsnatten at du sovner ganske så fort ❤️ Om ikke, så er jeg her, du kan klage litt til meg om det føles bedre 😅😊 1
Frøkensina Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Alleah skrev (6 minutter siden): Jeg føler med deg, er så kjipt når det blir sånn! Får håpe at du er såpass sliten etter gårsnatten at du sovner ganske så fort ❤️ Om ikke, så er jeg her, du kan klage litt til meg om det føles bedre 😅😊 Tusen takk! ❤️Tror det skal gå bra i natt. Må bare være tilstrekkelig trøtt før jeg legger meg, ellers blir det fort en kvern i hodet. Håper stilnoct og masse kos med hunden din hjelper deg så du får en god natt 😊 1
Alleah Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Tusen takk! ❤️Tror det skal gå bra i natt. Må bare være tilstrekkelig trøtt før jeg legger meg, ellers blir det fort en kvern i hodet. Håper stilnoct og masse kos med hunden din hjelper deg så du får en god natt 😊 Ja å være trøtt nok før man legger seg er et must, ellers blir man bare liggende å tenke 😳 tusen takk ❤️
Alleah Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2021 Tenk positivt skrev (9 minutter siden): Håper dere får en go natt ❣️ Du også! 😄❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå