AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #21 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg er 37 år, med kondisjonsalder på 23 år. Ganske fornøyd selv om jeg tar det med en klype salt. Har alltid vært glad i å trene og bevege meg, så jeg har alltid vært i god form. Er ikke treningsnarkoman, bare alminnelig aktiv og trener kanskje 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 891c6...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisterBliss Skrevet 21. mai 2021 #22 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 15.53): Jeg bruker pai til å følge med på trening. Det er samme folka som står bak det som bak kalkulatoren, bare at i pai appen overvåkes pulsen din og treningen din, og det brukes til utregningen. Startet med en alder på 45 i januar, går ned til 31 i morgen. Er selv 33. Anonymkode: 6ce2a...41c Jeg har brukt pai i et års tid, er 45 år, ligger nå på 32. Husker ikke hva det lå på da jeg startet, jeg var relativt godt trent da også. Hvis man trener kondisjon effektivt noen ganger i uka går tallet fort nedover. Det gikk fort feil vei og, da treningssenteret stengte.. Jeg ser at om jeg fortsetter i samme tempo fremover, vil jeg ligge på 23 i August 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #23 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg er 35 år, og fikk kondisjonsalder 62 (!). Jeg er overvektig, men har i snitt PAI over 120 i uka til vanlig og har alltid vært veldig aktiv, men nå ligger jeg rundt 200 PAI i uka etter at jeg begynte å trene enda mer. Har ramlet ned til 59 år nå, men den beregner bare en gang i uka. Anonymkode: 84d28...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #24 Del Skrevet 24. mai 2021 Ble 20😂😂 de glemte å spørre om røyking, da hadde de sikkert lagt på 80 år😂😂 Anonymkode: 479c4...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå