AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Synes jeg ser mer av det. Har ingen problemer med tatoverte mennesker og folk med tatoverte armer. Men halsen, det er i overkant. Anonymkode: 61da2...e90
skreppamedleppa Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Er ikke så ofte jeg ser faktisk. Er vel kun de som jobber innenfor bransjen og de ekstreme kanskje. Men jeg heller bryr meg ikke så mye, synes det kan være fint til og med... Elsker f.eks henna tattoo ennda dette er også "i overkant" for mange. Jeg er tilogmed såpass liberal at jeg oppriktig mener at folk bør kunne gjøre hva de vil med sin egen kropp 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Er ikke så ofte jeg ser det jeg heller. Er som oftest de som lever litt på kanten med loven som har slike tatoveringer. Jeg har tatovering på halsen selv, men er en del år siden jeg tok den. Den er dog harmløs, og jeg er ikke kriminell eller rusmisbruker. Tatoveringer har vært trendy lenge. Men det varierer hvilke motiv som er inn. For sånn 10 år siden var det inn med sommerfugler og stjerner, nå ser jeg at minimalistiske tatoveringer er populært, tatoveringer med tynne linjer osv. Syns dagens trendy tatoveringer er kjempe kjedelige og uten personlighet. Det var for så vidt stjerner og sommerfugler også. Anonymkode: 6415c...4af
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Kan ikke si jeg har lagt merke til det, jeg heller. Kjenner flere som har det, men de har hatt det i sikkert 20 år eller mer. Anonymkode: 68605...946
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Ida fra love island of Amalie Olsen har begge tatt verdens minste halstattoo. De er jo tilsynelatende veldig opptatt av trender og å framstå som moteriktige. Anonymkode: 5a065...3b9
Gjest gummy Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 En trend er bare det, en trend. Jeg ville ikke tatt en tatovering bare fordi det er en trend. Det er noe jeg kanskje må leve med hele livet. Jeg har ei tante som tok en tatovering på det en brystet når hun var ung. Det var en delfin, men i dag ser den mer ut som en slange 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå