GirlPower Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 Går det ann å vaske Disse Pumaskoene??? PÅ forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. september 2005 #2 Del Skrevet 15. september 2005 Tror ikke jeg hadde tatt sjangsen. Da jeg vasket mine joggesko sist, ble de totalt ødelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #3 Del Skrevet 15. september 2005 Du kan nok risikere at den sorte fargen smitter av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #4 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Jeg har finni en maate aa "vaske" slike sko paa, man bruker ett "viskelar" og visker vekk mokka, for man bruker en myk borste og borster opp nubuck/suedeen (veit ikke de norske orda for det) igjen... Jeg har de samme skoa i lyserosa, (dum som ett brod og kjoper slike lyserosa sko, men men), og sann holder jeg de rene og fine hvertfall! xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå